maagkanker

• sabine

hallo lieve mensen.

mijn vader is 8november 2005 gestorven aan maagkanker. en dat was een lijdensweg voor ons allemaal.zoveel verdriet en pijn . dat is met een pen niet te beschrijven.ik zoek lotgenoten die ook een dierbare hebben verloren .om mee te emailen.groetjes van sabine.

sabine@checkjemail.nl

• piet2846

beste sabine,

ik leef met je mee we hebben nog een lange weg te gaan en dan

we weten het nog niet

ik wens je heel veel sterkte toe,

groetjes piet

• Annelies E

Ik denk dat je regelmatig hier “moet” prikken

Op dit bord zitten veel mensen die met kanker te maken hebben

Veel sterkte

M V G

Annelies

• Zwaantje

Hallo Sabine ik weet hoe jij je voel ik heb mijn vader aan prostaatkanker verloren op 27 december 2005 hij was maar 59jaar. En op dit moment is de verdriet nog heel erg en het gemis ook dus ik wens je veel sterkte.

• patrizia

Hai Sabine,

Ook ik weet precies hoe je je voelt. Mijn moeder is ook op 27 december 2005 overleden aan borstkanker. Nu komt de tijd dat het gemis en de pijn steeds groter wordt. Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies, en als je wilt mag je me ook mailen.

Veel liefs,

• Lily

Lieve Sabine,

Ik wil je even condoleren met dit enorm verlies,en wens je veel sterkte in deze moeilijke periode.

Liefs,Lily

Je mag me altijd mailen als je daar behoefte aan hebt!

• Ann

Lieve Sabine,

Gecondoleerd met dit enorme verlies, ik weet wat het is mijn moeder is 4 jaar geleden overleden aan accute Leukemie (57) en mijn schoonmoeder is 2 jaar geleden overleden aan maagkanker (63) en mijn schoonvader (66) heeft nu alvleesklierkanker dus ik weet wat het is. en hoeveel verdriet het met zich meebrengt.

En maagkanker is een lijdensweg en een gevecht tussen hoop en vrees en uiteindelijk verlies je het.

Iedere kankersoort is een gevecht en ik wens ook iedereen die ermee te doen heeft heel veel sterkte en kracht toe!!!

Liefs Ann