mijn vader overleden aan leukemie

• ingrid

eerst veel sterkte allemaal ik kan met jullie meevoelen mijn vader had al een tijd last van een plekje in zn been hij kreeg er nachtemerries van wij naar de dokter en moesten bloed laten prikken ik heb gebeld voor de uitslag bleek hij bloedarmoede te hebben toen mijn nichtje overleed zat mijn vader op de bebgravenis van zijn kleindochter (ervoor al een kleinzoon verloren ) met veel pijn mijn broer reden naar het ziekenhuis daar wilde ze niet naar hem kijken veel herrie daar dar begrijp je wel op een ochtend is mijn vader tijdens zn werk bijna van de trap gevallen hij is direkt naar de dokter gegaan toen ik bij mijn moeder kwam was zij in tranene en zei papa word met de ambulance weggeghaald bij de huisarts ik ben erheen gerend in het ziekenhuis volgde veel onderzoeken savonds kregen we te horen dat me vader erg ziek was hij heeft veel gemo gehad en was op een gegeven moment schoon (algehele remise ) tussendoor vaak op controle ook daar werd gezegd u ziet er goed uit hoor maar verder niet veel gekeken alleen naar zn bloed ze lieten er een lange tijd overheen gaan voor hij weer moest komen en ja hoor het was helemaal terug en nog erger maar ze hadden geen gemo meer dus een alternatief een nieuw middel op de markt (proefkonijn dus ) omdat hij zo sterk was durfde ze dat wel aan mijn vader zal na een week naar huis mogen met pillen ja ja hij werd blind en verlamd en op 2 augustus de dag dat hij naar huis had gemogen is hij overleden en de huisarts in het begin maar zeggen het zit tussen zn oren hij moet naar een psygiater ja ja mooi verhaal van haar maar mijn pa had leukemie mevrouw bedankt dat u zo alert was want ze zei hij heeft niet gebled voor de uitsalg nou dat had ik zelf gedaan hoor en als een arts de ernst inziet neem je contact op met je patient en het leyenburg ach laat maar lieve artsen alleen volgens mjn was er wel gemo maar ja het nieuwe medicijn uitproberen op iemand van 109 kilo die zoveel had doorstaan ja was een optie ,,,,,,,,, maar wij zitten nu met het onmenselijke verdriet

sorry voor het lange verhaal maar ik ben blij d at ik het op heb kunnen schrijven praten is moeilijk alleen met mijn moeder en familie kan ik dat maar bij sommige vrienden heb je zoiets van o daar heb je haar weer ……….. ik hoop bij jullie niet bedankt voor het lezen en allemaal veel sterkte met alles

• oscar

heel veel sterkte toegewenst.

ook mijn vader had kanker en was volgens de deskundigen weer helemaal schoon.

wij blij en opgelucht.

nu drie maanden later heeft hij weer kanker en licht weer in het ziekenhuis.

weer een leek onbegrijpelijk.

mijn vader is ook niet meer te helpen.

weet hoe je je voelt.

nogmaals sterkte.

vr gr oscar

• ingrid

beste oscar bedankt vor je bericht wat erg voor je vader ik hoop alsnog dat ze wat voor hem kunnen doen ,ik hoop dat jullie geloof blijven houden in dde artsen ik heb het niet meer hoor na dat van mijn vader geloof ik niet dat een arts alles maar weet ik ben zelf twee keer geopereerd omdat een arts mijn liet lopen en maar medicijnen gaf bleek ik een cyste te hebben van 20 centimeter moest me buik hlemaal open gemaakt worden ik zei haal alles maar weg nee hoor deden ze niet nu afgelopen september weer de zelfde operatie en nu wel me aarmoeder eruit gehaald de huisarts dacht eerst dat ik een maagvliesonsteking had ja ja een jaar verkeerde medicijnen geslikt

als je kind ziek is en je belt zeggen ze o ja klinkt naar dit of dat de azivo brengt wel medicijnenen hoeveel kinderen hadden green griep maar vaak bleek het hersenvliesonsteking te zijn toch laatst ging ik voor mijn zoontje zei da arts o dat is zn astma hier puffer kind blef hoesten belde ik zei tegen de assistente joh hij heeft koorts o dat komt dat de medicijnen aan slaan ik zei welk boek heb jij gelezen ik wil nu komen en ja hoor longonsteking sorry sorry ik wilde jou een steun in de rug geven en wat doe ik al me kwaadheid eruit gooien maar dat komt omdat ze jullie ook hoop hebben gegeven net als ons ik hoop zo dat het goed komt met je pa heel veel sterkte ik hoop dat je nog laat horen hoe het gaat met je vader en kop op al is het moeilijk schrijf het maar hier van je af hoor doe ik ook zoals je ziet sterkte

• MM

Ingrid, je verhaal wordt een stuk leesbaarder als je af en toe een punt en een komma gebruikt.