Lotgenoten

• Annelies E

Ik lees hier sinds kort

Mijn man heeft al 5 jaar prostaatkanker

Wij hebben veel aan de lotgenoten

Zijn ook aangesloten bij een website

En steunen elkaar

Heeft iemand ook ervaring met lotgenoten groepen??

Alle kankersoorten hebben dat ,denk ik

M V G

Annelies

• marielle

hoi Annelies,

ja ik heb dezelfde ontzettende goede ervaringen. Ik vond het vooral belangrijk dat voor mij een soort van eenzaamheid doorbroken werd, omdat je weet dat je niet de enige bent in deze situatie, dat er mensen zijn die exact weten wat jij voelt.. zonder dat je dat uit hoeft te leggen..

fijn dat jij er ook zoveel aan hebt,

groetjes marielle

• Annelies E

Vooral die website van prostaatkanker in ons geval

Daar kunnen we altijd terecht

ook 2 keer per jaar wordt er een lezing georganiseerd met een deskundige op kankergebied

Groeten Annelies

• marielle

hoi Annelies,

ik zit bij een algemene kanker site.. per emailgroep (per kankersoort/behandeling)word daar ook ongeveer jaarlijks een bijeenkomst georganiseerd.. afhankelijk van de initiatieven in de groep hoor.En via de patientenvereniging ga ik naar de jaarvergadering. Ook erg leuk. Maar oke, dat is weer niet via internet. Maar veel mensn die ik ken via internet gaan daar ook heen.. toch altijd fijn om elkaar op een gegeven moment te ontmoeten

groetjes marielle

• Annelies E

Ja dat is waar

Als er kanker in je leven komt

Heb je behoefte aan steun

Het is zo,n klap

Dat lees je hier op dit prikbord ook

Wat voor kankervorm ook

tegenwoordig kunnen ze er wel veel aan doen

• wim

ik schreef alles van mij af een soort dag boek van de eerste dag af alle behandelingen die heb ghad tot en met heden .het is nu zeven jaar geleden maar ik blijf onder behandeling in feb is er weer een skopi.als het goed is ben ik er weer tweejaar van af.ik zie er niet tegen op (ik had darm kankar).

misschien helpt het jou door het van je af te schrijven.

houd moet.

wim