ze durfde niet te kijken

• illusie

Na de operatie durfde ze niet meer tekijken naar haar borst komt wel,komtwelschaam je maar niet voor mij wij hebben besloten dat hij eraf gaat dus gaan samen kijken.

na drie dagen moest de dreen eruit daar schork ze van ik zij niks aan de hand vraag gewoon dat ik er bij mag zijn de zuster zij tuurlijkmag dat

heeft gelukig geen pijn gedaan na nog vragen kijk hoe mooi de wond is hebben wij met zun drietjes gekeken

opdat moment viel het haar mee ze miste wel maar ja

als ze nu maar geen terug slag krijgt

moet nog een dreen uit zal ik ook bij proberen te zijn

en dan maar zien

ik kan het nog steets niet verwerken wat ons in drie weken is aangedaan

PIET

• creadia

heel veel sterkte!!

• Marja

Natuurlijk kan je het niet verwerken in zo'n korte tijd. Ik heb het aan den lijve ondervonden. Op 8 juni werd borstkanker geconstateerd en op 17 juni werd ik geopereerd. Rechterborst verwijderd. Ik heb wel direct de moed gehad om het te bekijken. Maar de dagen daarop zijn nog spannend, want je bent er misschien nog niet vanaf. Welke nabehandeling is nodig? Binnen een week hoor je wat er nog moet gebeuren. De nasleep is nog lang genoeg. En de schok van het falend lichaam komt er later toch wel. Ik wens jullie in ieder geval sterkte, probeer zoveel mogelijk erover te praten. Niet wegpoetsen. Ik hoop dat de poortwachterklier schoon is en er geen okseltoilet nodig is. Neem het maar dag voor dag en maak er het beste van. Sterkte, Marja

• piet

dank,je voor de reachtie,

vandaag of morgen gaat de andere dreen eruit

de eerste dip heeft ze toch gehadt toen ik weg was toch moedig om te vertellen van haar ik neen haar mee naar wacht ruimte kan ze alles krijgen

ziet ze andere mensen dan het plafoon waar je tegen aan ligt te kijken

wel in een rolstoel lopen gaat nog niet als de dreen er uit is mag ze naar huis

gaat liever naar de caming rust ze beter uit gelijk een rolstoel geregeld

hoop maar dat ze eruit gaat en dan maar afwachten

daar wordt je gek van wachten,wachten

ik wil liever dat ze rust en nog eens rust het was een druk baasje zo als wij zeggen

wassen sterken alles op de camping kwam ze altijd tot rust wat hebben we

het toch goed zo en daan in drie weken tijd een mokerslag

kan er nog niet uit kan er niet tegen ze was en is nog zo goed

maar kan nu niks meer voorlopig wil wel maar heeft al een paar keer de tol betaalt

rustig nou rust moet je maar kennen

komt allemaal wel goed zeggen ze

moet je vooral deze berichten lezen

doe je wel zelf probeer er toch achter te komen wat er te wachten staat en neem

maatregelen om tegenslagen te voorkomen

denk hier aan dat mag en kan je niet rustig ik doe het wel maar wat in je kop zit

zit niet in je kont zeggen we altijd

moet je maar kunnen

en een ander weet het altijd

de beste stuurlui staan aan wal

maar deze ziekte sloopt je echt tot de laatste snik

ikhoop haar nog lang te verzorgen ze was zo goed voor iedereen niks was te veel

kon altijd en nu dit kan er niet overuit de goeien treffen dit en de kwaaien gaat dit

voorbij.

we zien wel wat voor dag deze weer geeft.

groetjes, en allemaal sterkte.

piet

• Annelies E

Bij mijn vriendin is het gebeurd nu al weer 8 jaar geleden

Door een slager van een arts

Heel lelijk

Daarna naar een andere dokter gegaan die er schande van sprak

Nu is ze zoveel jaren verder

En blij dat ze er nog steeds is

Veel sterkte

• piet

hallo lieve mensen,

dinsdag morgen 8.15 ging de tel ze mocht naar huis dreen moest er nog uit ik als een gek aan de gang vroeg waar wil je naar roe camping of huis

camping gelijkvloers thuis 2 hoog op kippen hok

camping zijn we rustig naar toe gegaan omdat het 3 kwartier rijden was als er wat gebeurt ze weten niet als er wat gebeurt vlieg ik 200 km over de weg is het nog maar 20 min ik let goed op als het nacht is op de dag gaat het niet

moest van daag zelf in het ziekenhuis zijn is op monent niet belanrijk

ze hadt pijn in de rug vreselijk de arts is een week vrij dus toch geprobeerd

moest toch morgen naar de huisarts

dus morgen vroeg op naar de huisarts kent iemand dit vreselijk rugpijn ze slaapt nu

ze heeft heerlijk genoten van de 2 dagen camping

morgen hoop ik weer te gaan

groetjes piet.