mensen die niet antwoorden

• xxxxxxxx

hallo allemaal,

graag wil ik even iets van mijn hart luchten. ik zit best regelmatig op deze site. enerzijds om zelf info te zoeken en anderzijds om te reageren op mensen die wat vragen. af en toe kom je dan een heel verdrietige persoon tegen met vragen, vaak overdondert door het nieuws dat hij. zij of een dierbare kanker heeft, je reageert met je beste bedoelingen. het zou fijn zijn als deze persoon dan ook eens laat weten hoe het vervolgens gaat. of ze wat hebben aan je advies. hoe ze zich voelen na de eerste schok..

ik kan soms best over iemand inzitten en vindt het dan best frustrerent dat je dan niet weet hoe het verder gaat.

wellicht iets om over na te denken?

niks is verplicht natuurlijk maar zou wel fijn zijn.

• Anne

hoi hoi xxxxxxx

Jammer dat je je naam niet erbij zet, al denk ik wel dat ik het weet , maar oke dat is jou keuze.

Ik ben het helemaal met je eens en denk dan ook vaker zal ik antwoorden …..als ik het antwoord weet.

We zijn ervoor elkaar te helpen en dan lijkt het me wel zo netjes om even te antwoorden, ik geef iedereen die op mijn site iets in het gastenboek zet antwoord en vindt dat heel normaal.

groetjes Anne

• xxxxxxxx

beste anne,

dit bericht was in het geheel niet bedoeld voor iemand in het bijzonder hoor!!

mijn naam is silvia.

blij dat je het wel met me eens bent.

groetjes

• Anne

hoi Silvia

Ook zijn er dus vaak misverstanden hier,merk ik nu ook weer.

Ik zeg niet dat het voor iemand bedoeld is,ik zelf bedoel het ook algemeen.

groetjes Anne

• Annelies E

Daarom is een lotgenoten groep fijn

Daar kan je altijd je verhaal kwijt

Wij mijn man en ik zitten daarbij

En hebben er veel aan

Mijn man heeft prostaatkanker

• Anne

hoi Annelies

Ik zit niet in een groep , maar heb wel heel veel fijne contacten met lotgenootjes door mijn site en dat is inderdaad heel fijn.

Ik zelf had eerst borstkanker en na 4jaar in het ruggemerg en longen en nu in de lever. Toestand stabiel nu.

http://www.members.lycos.nl/anne49

Groetjes Anne

• Annelies E

Anne

Dat is zo

Zie mijn topic boven aan

Mensen die in het zelfde schuitje zitten begrijpen waar je het over hebt

Tegenwoordig is kanker ook minder beladen is mijn mening