Hallo allemaal,
In mei 2004 kreeg mijn moeder te horen dat zij longkanker had en dat ze ongeveer nog maximaal 4 maanden te leven zou hebben! Wonderen gebeuren nog steeds want wij hebben haar nog steeds in ons midden. In november werd zij weer erg ziek, zij hield vocht vast, pijn in haar rug etc. In december zijn er weer nieuwe foto's gemaakt. Geen uitzaaiingen. De pijn blijft helaas, het vocht is ze kwijt en momenteel heeft ze heel veel pijn onder haar arm, borst en rug. Volgens ons zijn dat de lymfeklieren. Ze heeft weinig eetlust en ze eet niet zoveel, vooral omdat ze ook heel veel last van haar maag gehad heeft. Tja, ik schrijf dit allemaal omdat ik hoop dat iemand de symptonen herkent. Ik begrijp er helemaal niets van, ik had gedacht dat longkanker zich alleen zou uiten d.m.v. benauwdheid, maar zij vervalt van de ene klacht in de andere. Morgen komt de dokter en horen wij meer. Het belangrijkste op dit moment is dat ze geen pijn heeft, ze slikt morfine maar ze wordt daar zo duf van, wie heeft nog suggesties voor pijnbestrijding? Je voelt je af en toe zo machteloos! Ik heb nog steeds hoop…….
Ik wens iedereen heel veel sterkte dit komende jaar!