Een vraag

• Karin

Hallo.

Ik ben karin 19 jaar.

Ik heb even een vraagje.

De moeder van mijn vriendin heeft kanker en door de gemmotherapie

Krijgt ze haar uitval.

Nou vroegen wij ons af of er een winkel is die mutsen en zo verkopen voor mensen met kanker.

Weet u mischien of er een winkel in groningen is die dat verkoopt?

Groetjes Karin

• Robert

Het is chemotherapie.

Mutsen en zo kun je overal kopen en dat is niet speciaal voor mensen met kanker.

Voor haarwerken kun je terecht bij Frans Koopal, Noorderhaven NZ 1, 9712VE Groningen. Haarwerken wordt (gedeeltelijk) vergoed door de verzekering

• marielle

er zijn wel degelijk mutsen voor mensen met kanker. Meestal hebben ze in het ziekenhuis ook wel adresjes waar ze pruiken maken en die verkopen vaak ook wel mutsjes, voor snachts is het ook wel lekker nu het zo koud is.. een badstoffen muts. die kreeg ik er ooit bij in de pruikenwinkel.

Verder kun je gewoon sjaaltjes kopen om om het hoofd te knopen. En ook zijn er zogenaamde : buffs.. (www.buff.es) deze zijn zover ik weet ooit gemaakt voor sporters in allerlei weersomstandigheden. Je kan het als mutsje, haarband, sjaaltje etc knopen.. heel gemakkelijk. De betere sportzaken verkopen ze ook met verschillende printen.

sterkte voor jullie..

marielle

• Marja

Op de site borstkankertrefpunt staat een link over sjaaltjes en mutsjes speciaal ontworpen voor vrouwen die kaal worden door chemo.