Long, lever en darm kanker

• Linda

Hé Ben,

fijn om te horen dat je er nog bent…raar om te realiseren dat ik dát tegen je kan zeggen.

Affijn, ik denk dat jíj, of all people, je verjaardag wel gaat redden, je komt zo sterk over hier. Het feit dat je zo af en toe nog achter een pctje kan kruipen zegt mij in ieder geval iets over je doorzettingsvermogen/wilskracht!

Ik zal er in gedachten bij zijn op je verjaardag! Mét een borrel!;-p

Groetjes, Linda

• Linda

Hallo Ben,

ik ben je nog niet vergeten. Hoe is het met je?

Ik wens je veel kracht en hoop nog eens wat van je te vernemen…

Met een groet, Linda

• Ben Ter Maten

Hoi Linda,

Sorry van mijn late reactie, ik ben een poosje onvrijwillig weggeweest.

Op dit moment gaat het niet zo goed als ik wel zou willen, maar ik mag niet klagen, ik adem nog steeds en er zijn mensen er slechter aan toe dan ik.

Nog 13 dagen en dan weet ik waar abraham de mostert vandaan heeft.

Het ga je goed en nog dank voor je mailtje

Groetjes, Ben

• Linda

Hoi Ben!

Yeah! Je gaat het redden die mosterdpot! Ik zal kaarsjes voor je branden tot en met die dag!

Ik had al een vermoeden dat het misschien slechter met je ging dat je niet reageerde maar dat maakt het nú des te mooier om wat van je te vernemen!

Ik hoop dat je de dagen draaglijk doorkomt en hopelijk met wat meer lucht…

Ik wens jou en je familie al het goede en ik heb het heel graag gedaan om hier berichtjes voor je achter te laten! Heel bijzonder hoe mensen met elkaar in contact kunnen komen…

Groetjes, Linda

• Linda

Hé Ben!

ik tel met je mee! Nog drie dagen hé! Voor die mosterdpot!!!

Groetjes, Linda

• Linda

Hallo Ben!

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 50STE VERJAARDAG!!!!!!!!!

Ik hoop dat je de kracht hebt voor in ieder geval een borreltje en een hapje van je verjaarstaart! En dat je vandaag wat meer energie is gegund!

Geniet met je familie! Ik hoop ook dat je dit bericht nog lezen kunt of dat er dan in ieder geval iemand is die het je kan voorlezen!

Veel kracht en sterkte en voor vandaag wens ik je bergen plezier!

Met een groet én een verjaarsknuffel; Linda