mijn moeder is er niet meer

• patrizia

Op 27 december is mijn moeder na een moedige strijd zacht ingeslapen. Lieve mama, wat zal ik je missen, ik mis je nu al. Ik weet dat je altijd bij me zult zijn, waar ik ook ben…ik hou van je…

• Miranda

Patrizia…..Heel veel sterkte!!!!!

Lieve groet,Miranda

www.website-rowan.tk

• sandra

patizia

Heel veel sterkte toegewenst.

liefs sandra

• jose

Lieve Patrizia

Heb er eigenlijk niet zoveel woorden voor. Niks kan je pijn en verdriet minder maken. Voor mij nu 5 weken geleden dat mijn moeder is overleden. Heel veel sterkte voor jouw.

knuffel Jose

• mizz

Gecondoleerd met dit enorme verlies.

Deze rot ziekte heeft weer een slachtoffer gemaakt.

Ik wens je heel veel kracht,moed en sterkte toe.

\Liefs,

Mizz

• Emma

Heel veel sterkte Patrizia! Ik weet zeker dat je moeder altijd van bovenaf naar beneden naar jou zal kijken en heel trots op je zal zijn!

Emma.

• plukje

lieve patrizia,

wens je heel veel sterkte toe en heel veel knuffels,

veel liefs plukje

• bien

Heel erg veel sterkte de komende tijd. Als je goed naar de hemel kijkt, zie je vanzelf een sterretje naar je knipogen…

Liefs Bien

• Yv

Kl.te voor je Patrizia , ik wens jouw heel veel sterkte, nu en later. Ik ken je helemaal niet, maar het idee dat jij nu verdriet hebt, maakt mij verdrietig. Dus een knuffel en hopelijk zijn deze berichtjes van iedereen voor later een extra steuntje, ook al zijn 't maar woorden.

• patrizia

Bedankt voor je lieve berichtje…Ik wil iedereen bedanken voor de reacties, dit doet me echt goed, en het is inderdaad een steun voor me. Sterkte aan iedereen..

Liefs,