heey mensen,
Ik ben enorm bang, daarom deze website opgezocht.
In mei dit jaar heb ik ineens hele erge nek/hoofdpijn gekregen.. Ik liep toen stage en sliep weinig. Tintelingen door mijn armen en benen. Een drukkend gevoel op mijn hoofd, net als een “band om je hoofd” Toen direct naar de dokter gegaan. Mijn spieren waren ontzettend hard in mijn nek. —> spanningshoofdpijn zei de dokter. Diazepam en diclofenac gekregen. Diazepam hielp erg goed omdat dit een spierverslapper is. Twee weken rust gehouden en het was helemaal weg. Later kwam de hoofd/nekpijn weer aanzetten.(toen ik examenperiode had) Fysiotherapie gehad. Pijn was even weg, maar kwam later terug. Mensendieck therapie gehad. Pijn was even weg, maar kwam later terug. Bij een podotherapeut geweest, omdat ik een scheve houding had, nu bleek dat dit kwam door mijn 13 mm beenlengte verschil. Hier steunzolen voor gekregen. Af en toe heb ik pijnen, dan is het weg. Laatst begon het weer. Na een periode waar ik 10 dagen achter elkaar had gewerkt. Ik kreeg zo erge aanval dat ik 2 dagen met hoofdpijn op bed heb gelegen. Zo'n aanval gaat vooraf met even slecht zien. ( dit lijkt op migraine met een aura vooraf toch) Ik ben nu bij een neuroloog geweest en ik moet een MRI scan laten maken, dit is gebruikelijk. Toch ben en blijf ik bang voor een hersentumor..
En wanneer ik hieraan denk.. dan word ik echt heel bang.. krijg ik een soort paniek aanval.Nog ergere hoofdpijn en Ga ik trillen en blijf ik in een huilbui…
Lijken mijn klachten wel op een hersentumor.. of lijkt dit meer op spanningshoofdpijn/migraine??
De hoofdpijn die ik heb zit vaak in mijn schouders/nek en hoofd. De pijn in mijn hoofd is iedere keer weer op een andere plek… Dan weer aan beide zeiden bij mijn slaap. Dan achter mijn oren.. wat doorstraalt naar mijn nek (ook opgezette klieren in nek) Dan weer op mijn hoofd en achterzijde van mijn hoofd alsof ik met mijn hoofd op de straat ben gevallen.. de rest van de hoofdpijn is een drukkende pijn.. af en toe een steek… Ook voelt het soms alsof er mieren over mijn hoofd kruipen.. En vandaag voelde het alsof mijn gezicht helemaal strak stond.
De dokters maken zich totaal geen zorgen. De neuroloog zei ook dat ik me geen zorgen moet maken.. hmm en toch doe ik het..
Ik kan pas 2 januari voor de MRI scan terecht. Kan iemand mij wat meer vertellen over de klachten??
Alvast hartelijk bedankt!