Sinds een jaar weet mijn moeder (63) dat ze borstkanker heeft. Afgelopen maandag kregen wij te horen dat er uitzaaiingen in de longen en botten zijn geconstateerd. De uitzaaiingen zijn al best groot. De longen zitten al vol tumoren. De chirurg die ons dit bericht gaf, was niet al te hoopvol. We moesten maar afwachten wat de oncoloog ons aanstaande maandag gaat vertellen, of er uberhaupt nog wel een chemo te geven is. Nu is mijn vraag of iemand hier ook ervaring mee heeft, is er nu nog iets te doen of zal het snel afgelopen zijn? Ik zie mijn moeder elke dag iets slechter worden, ze wilt niet meer eten en valt steeds meer af. Ik heb gehoord dat je met uitzaaiingen in de longen en botten nog zo'n jaar te leven hebt ongeveer, maar dit hangt natuurlijk ook weer af van de patient en de situatie. Ik hoop zo dat er iemand reageert die ook met deze verschrikkelijke wetenschap te maken heeft, en die mij toch een klein beetje hoop kan geven..Ik kan mijn moeder echt nog niet missen…Ik wens iedereen op deze ontmoetingsplaats heel veel sterkte
Veel liefs,