ik heb een vraag! wie kan me meer vertellen over leverkanker??
ik heb het dus zelf ben 22 jaar en heb er al 3chemo's op zitte en bestraling voor de rest waar ik het heb zitte… maar helaas afgelopen maandag kregen we dus te horen dat ze weinig meer voor me konden doen!!
wat moet ik nu ik kan nergens met me gevoelens heen.. in het ziekenhuis helpen ze me om er over te praten met mijn ouders enzo.. maar als ik thuis ben stort ik in..
kan iemand me vertelle of dat raar is weet ik het??
sorry moest me verhaal even kwijt je leeft nu in zo'n onzekerheid.
liefs mij
liefs mij
ik kan je enkelt maar heel veel sterte toewensen
en geniet van je ouders die zo lief voor je zijn woorden schieten te kort als je z,on bericht hebt ontvangen dat er niets meer aan te doen is vrezelijk die ziekte
ik zal je toch in het gebed gedenken das je eenigste wapen liefs mij
en als je wilt praten mag je me altyd mailen ik kan alleen maar luisteren naar je vehaal als je dat fijn vind hoor je moet doen wat je zelf prettig vind
heel veel liefs van ada dag liefs mij heel veel sterkte hoor tot mails
wat schrok ik zeg dat je ik je bericht las
ik weet eigenlijk niet wat ik schrijven wil,maar ik wil je zo wel laten weten dat ik erg met jullie meeleef,
nog zo jong,
als je wilt mag je me altijd mailen,ik zal je dan mn mailadres geven.ik kan niks voor je doen helaas.maar t van je afschrijven lucht mischien een heel klein beetje op voor je…
echt kan t niet in woorden beschrijven dat ik t zo erg voor je vind,
liefs sandra
Ook ik wil je heel veel sterkte wensen! Ik leef erg met je mee!
Je bent zeker nog erg jong! Ik was toen ook maar net 23!
Zoals hierboven ook is is omschreven, een second opinion heb je daar al eens aan gedacht? Dat heb ik namelijk ook gedaan bij het AvL in A'dam…
Ik hoop dat je er wat aan hebt, en dat je de kracht zult krijgen op wat voor een manier dan ook om je hier doorheen te slaan!! Hoe moeilijk het ook is!!!
Veel sterkte gewenst!!!
Liefs Wendy.
Beste Mij,
Jeetje dit is echt heel,heel erg verschrikkelijk om mee te moeten
maken!
Je wil weten wat leverkanker is,ik kan het je een klein beetje vertellen
omdat een hele goede vriendin van mijn moeder hier ook aan lijd.
Meestal begint het met kanker ergens anders in je lichaam.
De lever is een orgaan dat de kanker erg snel oppikt lijkt het wel.
Soms zijn er operatieve mogelijkheden,maar als er elders in het lichaam
kanker zit,dan komen de kankercellen uiteindelijk toch weer terug
naar de lever.
Die vriendin van mijn moeder heeft borstkanker,en haar beide borsten zijn'dan ook afgezet.
De oncoloog dacht dat hiermee alles weg zou zijn,maar helaas,uit een mri-scan
bleek dat er plekjes op de botten zijn en op de lever.
Nu blijkt dat het al echt in de lever zit!
Zij heeft wel een hormonenkuur gehad,ze is onder behandeling in de Daniel den hoed kliniek in Rotterdam.
De hormonenkuur lijkt aan te slaan,en er is een flinke levensverlenging mogelijk.
Ik zou zeggen,ga eens voor een second opinion,wie weet kunnen ze jou toch
nog iets bieden…
Verder wens ik je heel veel kracht en sterkte…
Liefs Sandy
Het is misschien wat laat, want ik lees nu net deze opdracht. Ten eerste wil ik zeggen dat ik het heel erg voor je vind. Wat is de wereld soms hard!
Mijn moeder heeft een aantal maanden geleden plotseling te horen gekregen dat ze leverkanker heeft, terwijl ze helemaal niet ziek is. Toch kunnen de doktoren niets meer voor haar doen.
Via via is ze haar bittere amandelbitten gekomen. Hier zit vitamine b17 in die kan helpen tegen kankercellen. Op internet kun je er ook vanalles over vinden. Er zijn verhalen van mensen die helemaal genezen van deze pitten. Als je meer wilt weten, stuur dan even een mailtje.
Ik wens je in ieder geval haar veel sterkte toe!
Annetmij schreef:
>
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?