Hallo,
5 november plaatste ik hier een bericht over mijn vader. We zaten te wachten op de uitslag van het onderzoek. Woensdag 9 november hebben we die uitslag gekregen. En die was verbijsterend. Longkanker, stadium 3-4. Enige optie was chemo, daar zou hij 11 november mee starten. Als deze zou aanslaan had hij nog 1 tot 5 jaar. En anders……Zover is het helaas al niet meer gekomen. Donderdag 10 november heeft hij 2 epileptische insulten gekregen, waardoor hij 12 uur in coma lag. Vrijdagochtend kwam hij daaruit. Geheel verward en uitgeput. Zijn lichaam had gestreden, maar hij was weer bij ons. De arts zei dat we er rekening mee moesten houden dat hij uitzaaien in zijn hoofd had. Omdat zijn hersenen opgezwollen waren kon dit echter pas na het weekend onderzocht worden. Zover is het niet gekomen. Zondagochtend om 10.05 is hij overleden. Voor ons volkomen onverwacht….58 jaar jong. Mijn vader…..ik kan niet zonder hem maar zal wel moeten. We hebben alles geregeld zoals wij denken dat hij het gewild had en hebben er een “goed” gevoel bij. Maar de waarheid dringt nog niet tot me door. Het zal alleen maar moeilijker worden de komende tijd.
Bedankt voor het lezen!! Groet Tanja