update vader

• tanja

Hallo,

5 november plaatste ik hier een bericht over mijn vader. We zaten te wachten op de uitslag van het onderzoek. Woensdag 9 november hebben we die uitslag gekregen. En die was verbijsterend. Longkanker, stadium 3-4. Enige optie was chemo, daar zou hij 11 november mee starten. Als deze zou aanslaan had hij nog 1 tot 5 jaar. En anders……Zover is het helaas al niet meer gekomen. Donderdag 10 november heeft hij 2 epileptische insulten gekregen, waardoor hij 12 uur in coma lag. Vrijdagochtend kwam hij daaruit. Geheel verward en uitgeput. Zijn lichaam had gestreden, maar hij was weer bij ons. De arts zei dat we er rekening mee moesten houden dat hij uitzaaien in zijn hoofd had. Omdat zijn hersenen opgezwollen waren kon dit echter pas na het weekend onderzocht worden. Zover is het niet gekomen. Zondagochtend om 10.05 is hij overleden. Voor ons volkomen onverwacht….58 jaar jong. Mijn vader…..ik kan niet zonder hem maar zal wel moeten. We hebben alles geregeld zoals wij denken dat hij het gewild had en hebben er een “goed” gevoel bij. Maar de waarheid dringt nog niet tot me door. Het zal alleen maar moeilijker worden de komende tijd.

Bedankt voor het lezen!! Groet Tanja

• madeliefje

Hoi Tanja

Gecondoleerd met het verlies van je vader. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.

• mizz

Hoi,

Wat is dat snel gegaan en wat een grote schok voor jullie.Ik wil jullie alle kracht en sterkte toe wensen de komende moeilijke tijd en ook de tijd die nog komen gaat.

Gecondoleerd,

Mizz

• Linda

Hallo Tanja,

dat was heftig om te lezen, laat staan om in het echt mee te maken…ik condoleer je bij deze en ik wens je héél véél sterkte, kracht en liefde toe. Voor nu en voor de komende periode.

Veel liefs; Linda

• Emma

Hoi Tanja,

Wat een schok voor jullie! Misschien een schrale troost maar je vader is ‘gelukkig’ een verdere lijdensweg bespaard gebleven.

Meid, ik weet zeker dat je verder kunt gaan en het gaat redden (mijn vader stierf een jaar geleden ook aan longkanker), je gaat alles wat je van je vader hebt geleerd voortzetten. Maar eerst een hele rare en moeilijke tijd waarin je deze schok moet gaan verwerken en eraan moet wennen dat je vader er niet meer is. Ik wil je daar (en de tijd daarna) heel veel sterkte en kracht voor toewensen!

Liefs, Emma.

• sandra

beste tanja

gecondeleerd met het verlies van je vader

ik wens jullie heel veel kracht en sterkte

en lucht je hart

liefs sandra

• Ineke Cornelis

lieve Tanja

mijn medeleven met het verlies van je vader,

sterkte meid.

HEB LIEF EN GA VERDER,

dat wens ik je voor de komende tijd toe

liefs Ineke..

• bien

Lieve Tanja,

wat een schok! Ik moest weer huilen toen ik jouw bericht las. ook mijn vader was 58 toen hij overleed. wij hadden 3 maanden de tijd om afscheid van hem te nemen, ik kan me niet voorstellen hoe het zou zijn geweest als het zo snel was gegaan als bij jou vader. Onvoorstelbaar.

Heel veel sterkte met het besef van wat er is gebeurd. Mijn hart gaat naar jou en je familie uit.

Liefs Bien

• debbie

Beste Tanja gecondoleerd met het verlies van je papa wat is het erg he zo zonder je vader mijn vader is 10 november overleden aan longkanker met uitzaaiingen naar de hersenen hij heeft ook maar 2 weken in het ziekenhuis gelegen ik denk als hij die uitzaaiingen in zijn hersenen niet had gehad dat hij best nog wel een half jaartje had kunnen leven maar helaas het lot besliste anders voor hem. Aan mij heb je niet veel hulp want ik weet zelf niet hoe ik het redde moet zonder mijn papa hij was ook pas 62 maar ook al was hij 85 je vader wil je nooit missen. Nou meid veel sterkte vooral in deze “gezellige”maand hopelijk is het gauw januari en misschien kunnen we het over een tijdje een plaatsje geven allemaal nu zie je enkelt maar het zielige beeld voor je van de laatste weken van je vader en ben je de mooie herinneringen bijna vergeten maar ik heb gehoord die komen weer terug. groetjes Debbie.