mijn hart luchten

• miriam

hoi allemaal

ik ben geen goede schrijfer . maar we weten nu ander half jaar dat mijn vader longkanker heeft.ik heb het er erg zwaar mee . ik weet niet waar ik met mijn gevoel heen moet .ik voel me zo verdrietigdat ik kan blijfen huilen.mijn vader blijft er erg koel onder .ik kan me niet voor stellendat hij er strakjes niet meer bij ons is .

• GALLEGO CARMEN

ik weet hoe erg dat het is mijn vader heeft 1 jaar afgezien

hij is nu bijna 4 jaar door een het is veel erger a4

• GALLEGO CARMEN

ik weet hoe erg dat het is mijn vader heeft 1 jaar afgezien

hij is nu bijna 4 jaar dood een de pijn is iets beter

maar wat het nu heel erger is .

is dat je hem mis een dat doet meer pijn .

ik wens je nog het beste .

• Emma

Hoi,

Mijn vader had ook longkanker en deze week is hij al weer een jaar niet meer bij ons.

Wat een vreselijke ziekte is het toch.

Is jouw vader bezig met een behandeling ofzo? Ik hoop dat je vader nog lang bij jullie kan blijven!

Veel sterkte en kracht toegewenst!

Emma.

• bien

Jeetje Emma, een jaar alweer? Wat gaat de tijd toch weer bizar snel… Heel veel sterkte op zijn sterfdag. Dikke kunffel, Bien

• miriam

hoi emma

mijn vader heeft geen behandeling . hij vond dat het wijnig zin had. hij gaat uit eindelijk toch dood. die pijn wilde hij niet . hij wil nog lekker genieten . en ik gun hem dat ook. nu wil ik alles er uit hallen wat ik kan. voor mij zelf maar ook voor de kinderen. want die zijn erg aan hem gehecht.ik vindt het wel een fijn gevoel dat ik niet alleen ben . miriam

• Emma

Ja, de tijd gaat echt zo vreselijk snel! Het lijkt net of hij gisteren gewoon nog naast ons op de bank zat…

• Emma

Hoi Miriam,

Mocht je behoefte hebben om nog eens je hart te luchten of gewoon eens van je af te schrijven naar iemand die in hetzelfde schuitje heeft gezeten (en eigenlijk nog zit). Mag je me altijd mailen, hoor!!

Veel sterkte, Emma.

• Doortje

Hoi Miriam,

Wat erg om te horen van je vader!! Mijne is bijna twee jaar geleden overleden.

Ik wil je alleen nog even zeggen dat het niet altijd zo hoeft te zijn dat de chemo pijn doet en dat je er nog zieker van wordt. Ik zeg niet dat het zo is, maar mijn vader heeft wel en chemokuur gehad, en alleen de dag zelf was vor hem nogal vervelend. Verder heeft hij er weinig last van gehad.

Misschien dat je er iets aan hebt!!! Sterkte

Veel liefs Doortje