hoi esther,
dat ze niet ziek is kan best hoor, vooral de eerste keer valt het vaak mee . Dat het mogelijk niet werkt, is zeker niet te meten aan de bijwerkingen. Ik ken een persoon met lymfeklierkanker, had nergens last van, haren vielen ook niet eens uit (behalve op zn vingers, heel gek, was een man overigens) Hij moest eigenlijk 6 kuren krijgen, maar de kuren werkte zo goed dat hij er maar 4 hoefde! Terwijl een ander met exact de zelfde kuur iedere kuur weer hartstikke ziek was.. haren vielen gewoon uit… en na zijn 6 kuren, was hij ook klaar, maar het verhaal was wel heel anders. Maar ieder lichaam is anders.. daarom kunnen ze ook nooit voorspellen of je last krijgt of neit. Het gebeurd zelfs ook nog dat je de 2 kuur ziek bent en de 3e weer niet.. het is gewoon nooit echt te voorspellen.
wat ik me trouwens wel alleen afvraag is of je arts nu ook daadwerkelijk het middel heeft gegeven waar hij over sprak in het begin; dat het een heel duur middel is wat niet overal word gegeven. Adriamycine is namelijk een middel dat bij heel wat kankersoorten vast gegeven wordt (vanuit protocol) . Maar oke,
de kuur die je moeder nu krijgt is een bekende bij borstkanker tegenwoordig,
AC: adriamycine en cyclofosfamidekuur, hieronder een link naar de site waar ik wat info vond,
http://www.borstkanker.nl/index.php?p=435
als je echter op google ac kuur en borstkanker invult krijg je nog meer info,
sterkte, maar fijn voor nu dat de eerste kuur zo mee lijkt te vallen voor je moeder!
groetjes marielle