Ongeveer 8 maanden geleden werd er bij mijn moeder een tumor in haar long geconstateerd. We dachten dat we er op tijd bij waren, maar helaas, er waren al uitzaaiingen naar haar lympeklieren. 8 maanden lang heeft ze geknokt, met up's en downs…..zondag werd ik gebeld door de dokter, ze was in haar stervensfase en ze kreeg nu een morfinespuit tegen de pijn. Ben er nog geweest, heb haar hand vastgehouden….helaas kon ze niet meer praten, ze had het te benauwd.
Zondagochtend om 2 uur is ze weggegleden……..en ik kan het nog steeds niet bevatten…
Het is net alsof ze zo binnen kan stappen…….of dat ze me elk moment kan bellen…het is allemaal zo snel gegaan.
Natuurlijk ben ik bezig met de crematie, kaarten, bloemen, kist….erg veel te beslissen allemaal…maar het lijkt wel een film.
Is er iemand die ook een dierbaar iemand verloren is aan kanker en die mischien met mij wil mailen……….gewoon even je verhaal kwijt ?
Mijn moeder was ook mijn beste vriendin, we gingen samen winkelen, zwemmen, koffiedrinken, op vakantie, we konden over alles praten en kregen elke dag dat we elkaar zagen wel een lachbui over iets…..
Voel me nou gewoon een beetje eenzaam……heb een fantastische man die me heel goed steunt, veel lieve familieleden, veel kennissen en vrienden die me steunen, maar toch heb ik het gevoel dat niemand voelt wat ik voel….zij zijn niet hun moeder verloren…………..