knobbeltje gevonden

• tinkelnimf

Hallo,

Ik zal me even voorstellen ik ben tinkel en 29 jaar.

2 weken geleden heb ik mijn borsten eens een keer nagevoeld en een knobbeltje ontdekt aan de buitenkant van mijn linker borst.

Ik heb dus extra gewacht want ik heb een h.a. van wie je altijd moet wachten, “want misschien gaat het wel weg”.

***kAN IEMAND MIJ VERTELLEN OF HET BEPAALD AANVOELD , MOCHT HET FOUT ZIJN?? ****

Ik ben uiteraard, nu hij echt niet weggaat, van plan de h.a. te bellen.

Ik weet dat ik mastopatie heb dus het is al moeilijk voelen maar deze knobbel is duidelijk aanwezig.

Alvast bedankt,

ik wens iedereen heel veel sterkte en kracht toe.

tinkel

• Cindy

Beste Tinkel,

Niet mee wachten,morgen de huisarts bellen.

Misschien is het niks,maar stel dat dat wel zo is,dan is het wel

belangrijk dat je er op tijd bij bent!

Het kan misschien een cieste zijn,of een talgklier,maar laat het gewoon effe

checken ook voor je eigen gevoel…

Succes

Groetjes Cindy

• carla

hallo tinkel.

niet mee wachten en weer je huisarts bellen.

en vragen of ze je eventueel door willen sturen.

voor verdere onderzoek en voor jouw gerust stelling.

groetjes carla

• tinkelnimf

Hoi Hoi,

Ik heb vanmorgen afspraak gehad met mijn h.a.

Ja hij voelde het knobbeltje cq verdikking ook.

Hij heeft mij verteld om het in de gaten te houden en over ong 6 weken terug te komen. Om te kijken of het er nog zit.

Als er veranderingen zijn moet ik meteen terug komen.

Bedankt voor de reacties en groetjes gaby

en allen op deze site veel sterkte ……………………………..

• Pippi

Hoi tinkel

Wat een onzin over 6 weken wachten. Je moet het gewoon gelijk laten onderzoeken. 6 weken kan er misschien veel gebeuren. Misschien is het niks , waarom wachten! Succes en hoop dat het meevalt.

• MoniqueVL

Hoi Tinkel,

Vraag toch maar verdere onderzoek aan. Je weet maar nooit. Ik heb in mijn linkerborst ook een knobbel ontdekt, gisteren bij de huisarts geweest en die voelde het ook gelijk (voelde het donderdagavond, belde vrijdagochtend en had maandag dus een afspraak). Volgens haar geen ontsteking en ik krijg nu een borstecho. Géén foto, want (ja wel, let op), ik ben pas 30 :? Een knobbel van zo'n anderhalve cm.

Afijn, de 24e krijg ik een echo. Zit echt vreselijk in de zenuwen. Zeker om mijn kinderen van 6 en 4. Meid, ik raad je echt aan om nog eens met je huisarts te overleggen….

Suc6 Monique

• jacqueline

Beste tinkelnimf,

Ook ik ontdekte een knobbeltje, 3 maanden geleden. En stommeling dat ik was, heb ik nog 2 maanden rondgelopen met het idee, dat het wel niks zou zijn. Ben uiteindelijk toch naar de huisarts gegaan, die ook mijn mening deelde, maar mij toch doorstuurde voor een mammografie en een echo. Nou, na 3 weken heb ik eindelijk een afspraak gemaakt en toen bleek er toch iets te zitten. En ik maar denken: ach het zal wel iets onschuldigs zijn. 3 dagen later na het eerste onderzoek een punctie uit laten voeren. 48 uur later de uitslag: het was wel degelijk kwaadaardig! A.s. dinsdag wordt ik geopereerd en krijg een borstbesparende operatie. En ik krijg bestraling aan mijn broek hangen. En afhankelijk van de uitslag van de operatie (ze doen de schildwachtprocedure: de schildwacht is de eerste klier die in contact staat met de lymfevaten. Deze nemen ze ook weg. Bevat die kwaadaardige cellen, dan is de kans groot dat het uitgezaaid is) zal ik ook nog chemo krijgen. Kortom, laat je alsjeblieft goed onderzoeken. Als het niks is, dan heb jij tenminste rust. Als het wel serieus is, ben je misschien wel op tijd bij…

Groetjes,

Jacqueline