wie heeft er ervaring met mensen die keelkanker hebben?
Mijn partner heeft keel kanker en heeft net een bestraling achter de rug,maar ons hele gezin lijd er onder ,ik wordt gek van hem.
hallo diana.
ik wil even reageren.
ik vind de uitdrukking ik word gek van hem niet zo mooi.
je weet niet wat je door maakt als je kanker hebt.
ik kan het weten ik ben een vrouw met borstkanker.
ik weet dat het hele gezin er onderlijdt.
maar daarnaast zou ik je man maar steunen.
dat heeft mij man ook gedaan.
en samen zijn we door een verschikkelijk diep dal gegaan.
maar we hebben het geredt.
dus geef je man een kans.
hij heeft iemand nodig waar hij nu steun bij kan vinden.
en als hij merkt dat hij dat bij jouw niet kan vinden.
word het nog erger.
dan gaat hij mischien denken dat het zijn schuld is de ziekte.
ik wil je nog veel sterkte wensen de komende tijd.
groetjes carla
Dag Diana,
Ik hoop dat je je man gaat steunen, want keel kanker of wat voor kanker soort het ook mag zijn het is heel zwaar, zeker een besraling of chemo en zeg nooit ik word er gek van? of ben je zo in de war ga dan meteen hulp voor je zelf zoeken. ik hoop dat je er uit komt, blijf van hem houden, of zeg je het zomaar?
sterkte hoor, groetjes Ineke.
Toen ik kanker had werden mijn ouders idd. ook gek van me! Degeen waarvan je het meest houdt, die kwel je als je zo ziek bent! Ik had het zelf niet door. Maar gelukkig waren er andere om me heen, die mij vertelde hoe ik tegen mijn ouders deed.
Ondanks dat ze gek van me werden hebben ze me gesteund, ik hoop dat jij je man net zo gaat steunen en je eroverheen kunt zetten. Hij zal je hard genoeg nodig hebben!
Sterkte!
Hoi,
Hoi, mijn vader is overleden aan kanker en heeft zich altijd groot gehouden, toch heeft het in de paar maanden (is namelijk heel snel gegaan) toch veel van mijn moeder gevergd, werken, thuis komen, mee naar de chemo, hem verzorgen als hij ziek was etc. en gewoon de onzekerheid en degene van wie je houdt zo ziek te zien etc.
Ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt, mensen vergeten vaak dat de partner er ook mee gekweld wordt, maar niks is natuurlijk erger dan het zelf hebben en merken dat de mensen van wie je houdt gek van je worden.
Probeer hem te steunen, hij doet het natuurlijk ook niet express.
Zijn vaak jou en zijn frustraties natuurlijk.
Er zijn natuurlijk ook praatgroepen waarin je je verhaal en frustraties kwijt kan en het helpt misschien om te horen van anderen mensen in dezelfde situatie hoe hun er mee omgaan.
Sterkte voor jullie.
Amber
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?