is hier wat aan te doen?

• carla

hallo sandy.

als je hart wilt luchten dan kun je dat hier doen.

ik begrijp helemaal hoe jij je voelt ..

vooral als het om een dierbare gaat.

ik wil je heel veel sterkte toe wensen de komende tijd.

groetjes carla

• lia

Sandy

Ben vandaag voor het eerst op dit prikbord terecht gekomen. En wel omdat ik ervan overtuigd ben dat kanker te genezen is buiten het medische circuit om. Ik maak het op dit moment van heel dichtbij mee, met de ervaringen van een goede vriendin van me. Ze heeft (had) een snel groeiende hersentumor, en is daarvoor behandeld met bestraling en chemo therapie. Met als resultaat dat de tumor bleef doorgroeien……..

Haar man is toen op zoek gegaan op het internet naar alternatieve therapieen, en kwam tot de ontdekking dat er verschillende behandelingen bestaan, die in combinatie een snelle genezing kunnen brengen.

Mijn vriendin is hiermee meteen begonnen. Na 6 weken van alternatieve behandelingen (ondermeer een streng dieet) werd met een scan aangetoond dat de tumor was geslonken!! Ze zegt zelf dat ze zich in tijden niet zo goed heeft gevoeld, en ze ziet er heel gezond uit.

Alle informatie over de diverse behandelingen is te vinden op Amerikaanse sites. Ben de afgelopen week bezig geweest alles te bestuderen, voornamelijk omdat dit onderwerp me bijzonder interesseert. (Mijn moeder is helaas op 51 jarige leeftijd overleden aan kanker….)Het verbaast me buitengewoon dat er op de Nederlandse sites weinig over te vinden is. Ik ben van mening dat enorm veel mensen op een gezonde manier van kanker kunnen genezen, ook diegenen die de ziekte in een vergevorderd stadium hebben, aangezien de behandeling zeer snel werkt.

De man van mijn vriendin heeft me in een email verteld waar hij zijn informatie vandaan heeft. Die email heb ik bewaard, en zal ik je met veel plezier toesturen als je dat wilt. Schrijf in dat geval naar mijn hotmail adres.

Vriendelijke groet,

Lia

• carla

hallo lia.

ik ben het niet met je eens .

je zegt dat kanker te genezen is buiten de medische circuit om.

ik denk niet dat dat met alle soorten kanker kan.

ik ben zelf een vrouw met borstkanker.

ik had een snel groeiende tumor.kwaadaardig

binnen drie weken was de cel deling al 1 op de honderd terwijl normaal

1 op tien is.

ik heb borst amputatie gehad.

en chemo en bestraling.

omdat 1 lymhe klier aangetast was.

en ik denk niet dat je zomaar met mensen met kanker blij kunt maken.

door te zeggen dat ze te genezen zijn.

stel je voor dat ze de behandeling krijgen en het lukt niet.

dan zeggen ze maar zij zei dat het te genezen is met die behandeling.

die uitspraak kun je nooit zeggen.

kijk maar naar sylivia millecam.

die heeft toch ook alternatieve behandelingen gedaan.

en dat is ook fout gegaan.

groetjes carla

• marielle

en daarbij is het zo dat tumoren ook weleens slinken uit zichzelf! Dat gebeurt vaker dan je denkt.. alleen als mensen dan iets erbij gedaan hebben,denken ze dat het daar aanligt, maar dat is lang niet altijd zeker! Een vriendin van me heeft lymfeklierkanker, en is een zogenaamde wait and see patient, zolang de ziekte geen last veroorzaakt, wordt zij niet behandeld omdat het toch niet te genezen is. Wel word ze onder controle gehouden. De 1 na laatste keer was bij haar de tumor ook geslonken. Zonder dat ze er wat voor doet hoor!

Natuurlijk zijn er vast aanvullende dingen die er voor zorgen dat je je beter voelt, maar dat je beter word, dat is zelden tot nooit het geval, dus ik ben het met lia eens dat je zeer voorzichtig moet zijn dat te roepen. Het geeft onnodig hoop en kan ook nog eens zeer kwetsend zijn.

groetjes marielle

• lia

Wil even reageren op de laatse 2 berichten.

Iemand die de tijd neemt om alle informatie te bestuderen die voorhanden is op de Amerikaanse websites, kan maar tot één konklusie komen. En dat is: “ kanker is te genezen door dit dieet.”

Mensen die twijfelen zouden het boek eens moeten kopen van Robert O. Young. Het heet “sick and tired”, en het beschrijft precies hoe dit dieet werkt. Het creeert namelijk een alkalische toestand in het lichaam, die het kanker cellen onmogelijk maakt om te groeien.

Op dit moment is er in Nederland bijna niemand die op de hoogte is van het dieet. Helaas, want het kan vele levens redden. En dan ben ik NIET bezig om valse hoop te wekken!

Mensen die de wilskracht hebben een streng dieet te willen volgen, en andere maartegelen te nemen, hebben een zeer grote kans om te genezen. Helemaal zonder alle giftige stoffen die in de ziekenhuizen worden gebruikt.

Hier onder de verschillende websites:

UNIVERSAL TRAITS OF CANCER SURVIVORS

1. They are very positive about their future.

2. They have taken charge of their own health care.

(i. e. they do not just “trust their doctors.”)

3. They have the mental and physical discipline to follow

a regimen for an extended period of time.

4. They have used a variety of substances and treatments

to get their cancer under control. Rarely do they rely on

one substance and succeed in long term survival.

5. They have found a medical professional to monitor

their recovery who they trust to co-doctor with them.

6. They have an “advocate” (spouse, friend, relative) who

shares their effort at recovery.

Diet is a key factor in cancer recovery:

http://www.phmiracleliving.com/approach.htm

Get familiar with this very good and extensive site:

http://www.cancertutor.com/index.html

Here are some links that you can continue with:

http://www.newswithviews.com/Howenstine/james14.htm - Cesium protocol (all type IV tumors)

http://147.52.72.117/IJO/2003/volume23/number4/975.pdf - Ruta protocol (for brain tumor)

One more link:

http://www.alternative-doctor.com/links/cancerlinks.htm

It takes time to digest the information available on the Web.