Eierstokkanker en longkanker bij buurvrouw

• patricia

Bij onze buurvrouw van net over de 40 jaar is eierstokkanker en longkanker gevonden,Ze dachten eerst dat ze zwanger was omdat ze zo,n dikke buik kreeg,bleek allemaal vocht te zijn.Ze ligt hele dagen op bed en slaapt veel,ook haar eten houd ze niet binnen,Een dag of 10 geleden liep ze nog gewoon op straat en zag je niets aan haar,Nu ziet er jaren ouder uit met al die klachten….Ik merk dat ik er erg mee zit(ze is al 30 jaar onze buurvrouw)….wie kan mij een beetje vertellen hoe ik er mee om kan gaan en wat ik kan verwachten…..ik ben bang dat ze heel vlug zal overlijden,Daarom vraag ik aan jullie of jullie mij wat kunnen vertellen over het verloop van deze ziekte…

Liefs Patricia

• ada

lieve patricia

ik weet niet hoe het verloopt met die ziekte het is een nare ziekte en als dit bericht krijgt dan lijkt of er alles en niks meer aan te doen is.

maar toch wil ik je dit als tip mee geven blijf heel dicht bij haar en geef haar veel liefde dat is je kracht , en je komt zelf wel in een rustig vaar water

ik heb 3 jaar geleden me schoonvader mogen verzorgen die had long kanker

en nu verzorg ik me vader die heeft 2 weken geleden te horen gekregen dat hij lever kanker heeft, en er is niets meer aan te doen.maar GOD die helpt in nood

heel veel sterkte toegewenst groetjes

liefs ada p.s mijn vader gaat wel achter uit hoor en dat al na 2 weken tot mails ada