mijn vader is er niet meer

• angela

Mijn vader is vanochtend overleden . Hij had zaterdagavond morfinepleisters en zetpillen gehad en zondagavond een pomp. Hij lag erbij alsof ie in slaap was , een uitdrukking op zijn gezicht zonder pijn.Wat ben ik blij voor hem dat het over is, en wat ben ik verdrietig dat ie er niet meer is.Hij was een vader uit duizenden en dat zal hij altijd voor me blijven.

groetjes Angela

• mizz

Heel veel sterkte toegewenst.

Ik weet geen woorden,staat ons ook binnenkort te wachten met mijn moeder.Mijn schoonmoeder is ook gestorven aan deze verschrikkelijke ziekte.

Liefs,

Mizz

• Linda

Angela, gecondoleerd. Ik wens je veel kracht en sterkte toe voor de komende periode. Veel liefs, Linda

• Linda

Mizz, jij ook veel sterkte. Groet van Linda

• Rakkertje

Lieve Angela,

Mijn oprechte deelneming meid!

Ik kan er even met mijn verstand niet bij…..vandeweek dat bericht en nu,

volgens mij toch nog vrij plotseling dit bericht.

Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van deze voor jullie heel dierbare man!

Heel veel liefs en knuff van Rakkertje/Struissie……

• Ella

Veel sterkte toegewenst, vind het vreselijk voor je. Tranen staan in mijn ogen, want ook mijn pa heeft longkanker en heeft vreselijk veel pijn.

Woorden schieten tekort…………..

• Sandra

Gecondoleerd met het verlies van je vader.

Heel veel sterkte voor nu en de toekomst.

Sandra.

• channie

Gecondoleerd met het verlies van je vader Angela. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe voor deze moeilijke tijd. Ik zal voor jou en je familie een kaarsje branden

Liefs,

Chantal

• Emma

Lieve Angela,

Je weet het en toch is het zo plotseling… Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen.

Liefs, Emma.

• bien

Heel erg veel sterkte en kracht. Ik huil met je mee.

Liefs Bien