Dag allemaal,
Allereerst wil ik iedereen die zelf ziek is, of dit van dichtbij meemaakt (of heeft meegemaakt) heel veel sterkte wensen!
Ik heb een paar maanden geleden al eens eerder een berichtje op deze site geplaatst. Daarin heb ik verteld dat wij een nieuw programma voor BNN maken waarin wij een aantal ongeneeslijk zieke jongeren met kanker volgen. Inmiddels volgen we 4 jongeren. Om hun weblogs te volgen kun je kijken op http://weblogs.bnn.nl/overmijnlijk
Al een tijdje zijn wij nog op zoek naar een vijfde persoon voor ons programma. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hiervoor een oproepje plaats. We willen graag een open en positief programma maken, waarin voor het leven centraal staat. Dit is ook terug te lezen in de weblogs. We volgen vier sterke, positieve jongeren, die ondanks hun ziekte nog volop genieten.
Voor het programma zijn wij nog op zoek naar een vrouw in de leeftijd van 15 tot 35 jaar die vecht tegen haar kanker, of te horen heeft gekregen dat zij ‘uitbehandeld’ is. Ben of ken je deze vrouw en wil je (vrijblijvend) meer informatie over het programma, dan kun je ons bereiken via onderstaande gegevens.
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp, we gaan er een mooi en waardevol programma van maken!
Groeten,
Mariska Witte
Redacteur Sky High Tv
mariska@skyhightv.nl
035-6263000