Afgelopen vrijdag is onze beste vriend aan kanker overleden. Mijn man was al ruim 30 jaar met hem bevriend en ik inmiddels 23 jaar.
Aangezien hij vrijgezel was heeft hij ons gevraagd of we bij zijn overlijden alles voor hem zouden willen regelen en uiteraard hebben we hem dat toegezegd.
Zaterdagmiddag zijn er 80 rouwbrieven de deur uitgegaan in de speciale TPG rouwenveloppen. Op tijd, volgens de voorschriften en op de juiste plaats afgeleverd.
Gisteren (dinsdag) kwamen we er achter dat er geen enkele rouwbrief is aangekomen. TPG meldde ons zeer onverschillig dat ze helaas ergens op het distributiecentrum in Den Bosch waren kwijtgeraakt. Jammer maar helaas, daar was niks aan te doen. Geen excuses, niks.
Er was geen tijd om te lang toe te geven aan onze kwaadheid; we moesten handelen want de crematie was vandaag.
Een hele middag en avond zijn we bezig geweest om alle mensen te mailen of te bellen om hen op de hoogte te stellen van wat er gebeurd was en gegevens van de crematie door te geven. Het is om te janken dat zoiets kan gebeuren.
Ik heb er niet van geslapen.
Vandaag tijdens de crematie was het een hele opluchting dat er zoveel mensen waren.
Wat gebeurd is is gebeurd, we hebben het zo goed mogelijk proberen op te lossen en vóór de crematie nog de excuses aangeboden voor het feit dat het zo gelopen was.
De grote vraag is echter, moeten we het hierbij laten zitten, we zijn zo ontzettend kwaad op TPG Post. Heeft iemand hier ervaring mee?
Bedankt. Ik moest het even ergens kwijt….
Rian.