Hallo,
Mijn lieve mama is er neit meer.
Twee maanden was ik hier voor het laatst en schreef dat er bij mijn moeder een hersentumor is gevonden nadat ze al een strijd had gehad tegen slokdarm kanker.Na weer en zware en vermoeiende behandeling kregen we te horen dat de tumor in haar hersenen kleiner was geworden en dus waren we helemaal blij. Jammer genoeg ging deze blijdschap te snel weer voorbij, want ze kreeg weer veel pijn met eten en drinken. Ook moest ze weer veel overgeven. 19 Augustus moesten we dan naar het ziekenhuis voor het oderzoek voor haar slokdarm…..het was weer mis. De vieze klote rot ziekte was weer terug. En weer gingen we door een hel, maar probeerden niet op tegeven. Mijn moeder was sterk.
20 Augustus ben ik samen met mijn man op vakantie gegaan. Mijn moeder en vader wilde alle twee dat we wel gingen. Ik heb elke dag gebeld maar mijn moeder niet meer aan de lijn gehad, ze kon het niet ze had veel pijn en praten ging slecht.
27 augustus kwam dan het ergste telefoontje wat ik me maar kon voorstellen…Mam is overleden. Nee het mocht niet, nee het is niet waar, nee het kan niet…maar toch was het zo.
We konden gelukkig die avond nog naar huis vliegen en kon ik anar mijn moeder toe. Het was de langste dag in mijn leven. Ik ging kapot!
Donderdag 1 September hebebn we haar een mooie afscheids dienst gegeven en is ze gecremeert.
Het doet pijn alles doet pijn.
Ik mis mijn lieve mama, ik wil haar terug.
Marjon