Mijn lieve moeder

• Marjon

Hallo,

Mijn lieve mama is er neit meer.

Twee maanden was ik hier voor het laatst en schreef dat er bij mijn moeder een hersentumor is gevonden nadat ze al een strijd had gehad tegen slokdarm kanker.Na weer en zware en vermoeiende behandeling kregen we te horen dat de tumor in haar hersenen kleiner was geworden en dus waren we helemaal blij. Jammer genoeg ging deze blijdschap te snel weer voorbij, want ze kreeg weer veel pijn met eten en drinken. Ook moest ze weer veel overgeven. 19 Augustus moesten we dan naar het ziekenhuis voor het oderzoek voor haar slokdarm…..het was weer mis. De vieze klote rot ziekte was weer terug. En weer gingen we door een hel, maar probeerden niet op tegeven. Mijn moeder was sterk.

20 Augustus ben ik samen met mijn man op vakantie gegaan. Mijn moeder en vader wilde alle twee dat we wel gingen. Ik heb elke dag gebeld maar mijn moeder niet meer aan de lijn gehad, ze kon het niet ze had veel pijn en praten ging slecht.

27 augustus kwam dan het ergste telefoontje wat ik me maar kon voorstellen…Mam is overleden. Nee het mocht niet, nee het is niet waar, nee het kan niet…maar toch was het zo.

We konden gelukkig die avond nog naar huis vliegen en kon ik anar mijn moeder toe. Het was de langste dag in mijn leven. Ik ging kapot!

Donderdag 1 September hebebn we haar een mooie afscheids dienst gegeven en is ze gecremeert.

Het doet pijn alles doet pijn.

Ik mis mijn lieve mama, ik wil haar terug.

Marjon

• s

ach lieve marion,

wat vreselijk voor jullie….

mijn hart gaat uit naar je.

ook mijn moeder is vechtende tegen deze vreselijke rot ziekte, ook zij zal het niet halen.

ik wens je alle alle sterkte voor de komende moeilijke tijd. ik hoop dat je toch kunt gaan berusten en weer het leven positief tegemoet gaat zien. neem de tijd meid.

liefs

• ikke

sterkte.

mijn moeder heeft ook kanker en dat ontdekt nog geen twee jaar nadat ik mijn vader ben verloren aan kanker.

Ik ben bang, en ……. ach ja. ik wens jouw heel veel sterkte in dit grote drama en verlies.

fran

• chantal

hallo,

ook mijn moeder heeft deze rot ziekte. dinsdag krijgt ze de 2de chemo. Ze is nu al heel ziek van de eerste. ik weet niet hoelang ze het nog vol houdt. vorig jaar las ik in het tydschrift ‘vriendin’ een mooi gedicht wat heel erg bij mij past en ik denk wel bij iedereen die haar moeder verloren heeft.

ik heb mijn moeder niet verloren

daarvoor gaf ze mij teveel

wat zij zei blijf ik horen

van wat ik ben is zij een deel

ik kom haar overal nog tegen

in wat ik doe en laat

zij was en is voor mij een zegen

waarvan het spoor steeds verder gaat

ik wens je heel veel sterkte toe met het verlies van je moeder

chantal

• Emma

Shit…

Heel veel sterkte en kracht toegewenst!

Emma.

• natacha

Ook ik heb mijn moeder verloren aan kanker, dit is nu 10 jaar geleden, ze was pas 48. Nog elke dag denk ik terug aan die verschrikkelijke periode, en denk dat ik dat zal blijven doen! Ik hoop voor jullie dat er mensen zijn waar je kan op steunen in deze harde tijd! Veel sterkte en liefs, natachas schreef:

>

> ach lieve marion,

> wat vreselijk voor jullie….

> mijn hart gaat uit naar je.

> ook mijn moeder is vechtende tegen deze vreselijke rot

> ziekte, ook zij zal het niet halen.

> ik wens je alle alle sterkte voor de komende moeilijke tijd.

> ik hoop dat je toch kunt gaan berusten en weer het leven

> positief tegemoet gaat zien. neem de tijd meid.

> liefs