Hallo Prikkers,

Al een geruime tijd ( half jaar) kamp ik met zeurderige pijn net boven de schaamstreek (baarmoeder), nooit naar de huisarts geweest.

Vorige week kreeg ik heftige pijnen (onderrug en buik en zere liezen) en echt 24 uur op een dag en nu nog steeds…

Mijn kindertjes kan ik momenteel niet eens verzorgen, kan mijn jongste niet meer op tillen…..

Vorige week dachten ze ook dat ik een verwaarloosde blaasontsteking had die uitmonde naar urineweginfectie omdat ik zo'n rugpijn en buikpijn had.

Allerlei anti biotica's en pijnstillers van de arts.

Gisteren weer naar de huisarts toe, bleek dat ik helemaal GEEN urineweginfectie had (mijn urine had nl op de kweek gestaan) middels een inwendig onderzoek wat ook pijnlijk was merkte de huisarts op dat er wat mis was met mijn baarmoeder.

Hij vermoedde dat er wat in de baarmoeder zat..

Vanochtend ben ik heen geweest en bij een inwendige echo constateerde de arts dat er inderdaad een cyste van ongeveer 3 cm zat…

Aangezien ik nog maar 33 ben ga ik er van uit dat dit een onschuldig iets is maar toch bekruipt mij wel een angstig gevoel met name omdat ik al lang met klachten rondloop..

En net een blaasonsteking achter de rug en nu weer een oorontsteking (terwijl ik al die tijd 2 antibioticakuren gebruikte) raar…