hallo allemaal
bij mijn vrouw is in mei dit jaar borstkanker geconstateerd en dat heeft heel veel inpact op ons gezin gemaakt natuurlijk en ook op de kinderen en je kan verwachten dat ze zich anders gaan gedragen zo ook bij ons.
maar sinds een week of 3a4 ging de oudste zich wel heel afstandig gedragen en bij alles wat is was loopt hij weg wat het ook is. vandaag ben ik met hem een eindje gaan rijden want ik weet dat hij dan meer verteld net of hij zich dan in een vertrouwde omgeving voelt zonder zijn moeder erbij. en al snel bleek inderdaat dat hij niets aan zijn moeder wilde vragen of aan mij waar zijn moeder bij zit omdat hij mama geen verdriet wil doen want hij wil haar niet zien huilen. na een gesprek van een 20minuten kwam er ineens naar boven dat hij wel met leeftijdgenootjes wilde praten hoe zij zich voelde en om ook zijn verhaal kwijt te kunnen maar dan diet via de chat maar gewoon oog in oog. nu ben ik de hele tijd aan het zoeken geweest maar ik kan niets vinden voor kinderen wel voor volwassenen maar kinderen helemaal niets.
wie o wie heeft er een adres voor mij zodat ook kinderen van ouders met kanker hun verhaal kwijt kunnen want ook op de site van kankerspoken kan ik niets vinden.
dus of een adres of telefoonnummer als het maar iets is
alvast bedankt