speekselklier kanker

• Ineke Cornelis

Hallo allemaal,

Zijn er ook mensen bekend met speekselklier kanker?

en hoe is de ontwikeling na de bestralingen die ik gehad heb?

en de controle bij de k en o arts in het ziekenhuis ik ben daar onzeker over.

Dag Ineke.

• fran

nee heb er geen ervaring mee maar zou wel graag van je willen weten wat jou “sympthomen ”waren voor het ontdekt werd.

fran

• Ineke Cornelis

Hallo Fran

Onder mijn oor in mijn hals kreeg ik een klein bultje, ik had zo iets van, een op gezette klier, had ik vroeger ook last van, ik had geen pijn, ben er mee doorgelopen het werd wel langer hoe groter, toen ik voor iets anders naar de dokter ging zei ik terloops ik heb ook een bult in mijn hals, ze zei zelf het is een speeksel klier nog geen diagnose van kanker, in het L.U.M.C ben ik onderzocht eerst interne onderzoek daarna werd ik naar de K.O. arts verwezen, het moest weggehaald worden, 5 maanden op een oproep gewacht na regel matig bellen ik was immers niet levens bedriegend zei een assistent geduld, tijdens de operatie wat 3uur duurde

werd ondekt dat het niet goed zat, 30 bestralingen gehad, zo is het verlopen.

groetjes ineke.

• w

Wij lopen ook in het .zelfde ziekenhuis voor deze soort kanker,wat ik inderdaad kan zeggen dat het daar allemaal erg lang duurt en niemand eigenlijk weet te beslissen wat er beslist moet worden.Om een lang verhaal kort te maken.Opgegeven zaak,misschien nog een bestralinkje voor de klachten maar verder niets……………..

Het is een vrij zeldzame vorm van Kanker die weinig voorkomt en vaak met iets anders verward wordt.

Het begon bij ons ook met een knobbeltje voor het oor……………………………

>

>