rip pappie

• andre

Vandaag 11:15 is me vader overleden.

Ik heb er voor gekozen om er niet bij te zijn en gewoon te gaan werken bij mijn vakantiewerk.

Volgens mijn moeder is me vader heel rustig overleden.

Sinds gisteren raakte hij in een soort coma, hij was eigenlijk al weg van de wereld maar het hart klopte nog. Zijn ademhaling gaf aan dat het einde aangekomen was.

Minder dan 7 dagen geleden nog reed hij met zijn electrische karretje naar Ede toe, vanuit Bennekom, om bij de AH beltegoed te kopen. Zo mager als maar kan, en met de infuuspaal aan de kar gekoppeld nog zo'n eind rijden, daar heb je moed voor nodig!

Moet je nagaan hoe snel het dan opeens gaat.

Vandaag was er een man die de uitvaart moet regelen. We hebben een paar aan de tafel gezeten om dat op orde te krijgen. Het ene geldbedrag na het andere werd genoemd, want er komt meer bij kijken dan je denkt, en alles heeft zo zijn prijs.

Het is zo ongelovelijk oneerlijk dat mijn vader, een man met een enorm lief en zacht karakter, moet overlijden aan deze rotziekte. Ik heb me tot nu toe in de hand kunnen houden, maar diep van binnen ben ik zoooo woest!

Maandag is de begravenis, dat zal natuurlijk heel moeilijk worden.

er komt een man of 150 en die moeten je ook nog eens allemaal condoleren.

Ik zal nooit accepteren dat dit gebeurd is, maar verder leven zal ik moeten.

Thnx voor de steun die jullie me gegeven hebben. En sterkte voor de mensen die nu in deze nare situaties zitten!

André

• rakkertje

Beste Andre,

Ik wil je langs deze weg mijn oprechte deelneming betuigen.

Ja dat kan ineens ongelooflijk snel gaan he,

je weet dat het eraan komt(ooit)maar dan toch glippen ze op de een of andere manier tussen je vingers door.

Er komt zeker veel kijken bij het regelen van de begrafenis en die prijskaartjes…..

Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd en natuurlijk ook voor maandag het echte afscheid.

Ik zie dat het behoorlijk druk wordt…..ik hoop dat het ondanks alles een mooi afscheid wordt.

Liefs en heel veel kracht toegewenst,

Rakkertje

• angela

lieve Andre , wat een verdrietig nieuws om te horen.

Ik wens jou en je familie heel veel kracht en sterkte toe voor nu en komende tijd en zeker voor de begrafenis.

Angela

• Linda

Hé Lieve André,

als eerste mijn condoleances voor jou en je familie.

Al de gevoelens die je nu hebt zijn normaal, ik herken ze stuk voor stuk…

Ik vind dat je vader het nog heel lang heeft kunnen volhouden

om bij jullie te kunnen zijn. Ik hoop oprecht dat jij daar wat aan steun uit kan putten en wat herinneringen aan hebt kunnen overhouden.

Troost je met de gedachte dat je vader in zijn laatste uren weinig van zijn ziekte gemerkt heeft en dat het vredig is gegaan!

Al het goede en sterkte wens ik je voor aanstaande maandag en vooral veel liefde!

Doe je best voor die dag, je kunt het maar één keertje doen, er is geen herhaling mogelijk.

Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel om je erdoorheen te slepen!

Ik zal aan je denken maandag!

Linda

• fran

hoi andre,

gecondoleerd.

ik heb 2 jaar geleden mijn vader verloren aan kanker en in diezelfde maand geloof het of niet mijn opa, grootmoeder, jongste broer van mijn vader en een nicht van mijn moeder.

Nu heeft mijn moeder ook kanker, pasgeleden ontdekt, ze heeft de ziekte van castleman.

Wat ik 2 jaar geleden heb moeten doormaken, jij nu doormaakt, staat mij weer te wachten.

Ik wens jouw heel veel sterkte, en ondanks dat ik je niet ken, weet ik precies wat je voelt.

Ik wil je van hieruit een dikke zoen geven en …….. ja wat moet ik zeggen.

Fran

• bien

Lieve André,

heel veel sterkte de komende tijd. Ik denk aan je en zal een kaarsje branden maandag.

Veel liefs, Bien

• Emma

Hoi Andre,

Allereerst wil ik je van harte condoleren en heel veel sterkte en kracht toewensen.

Vrijdag kregen wij de Edese post in de bus (Ik kom net als jij uit Bennekom…) en ik las zoals altijd eerst de rouwadvertenties. Vijf advertenties voor een zo'n jonge man, het maakte veel indruk op me. Er spreekt zoveel vertrouwen en liefde uit die advertenties!

Vandaag kom ik dus op het PB en lees dat je ook uit Bennekom komt, direct dacht ik aan die advertenties en ik zocht de krant uit de krantenbak. En inderdaad er stond een Andre bij de kinderen, dat moet jij dus wel zijn… Opeens komt het voor mij wel weer letterlijk heel dicht bij. (mijn vader is in november overleden op 56jarige leeftijd). Dezelfde krant, dezelfde kerk, dezelfde begraafplaats en hetzelfde immense verdriet. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze wazige week en de dag van de begrafenis door te komen en dat jullie er een mooie dag van kunnen maken voor je papa! Je kunt het, echt waar!

Liefs, Emma.

• andre

Bedankt voor de reacties allemaal!

Idd emma, 5 advertenties. Familie, werk en de motorclub. een vrij grote kring vrienden.

Het zal een mooi afscheid worden maandag, met veel mensen. Maar o zo zwaar.

Groeten allemaal

• Emma

Het zal zeker zwaar zijn maar je zal er in de tijd erna veel kracht uit kunnen putten!

Als ik maandag de kerkklokken hoor zal ik aan je denken.

Sterkte, Emma.

• Linda

Hé Andre, ik wens je veel sterkte en kracht voor morgen, ook voor je familie!

Wat Emma ook al zei; Je kunt het! Echt waar!

Linda