Hmmm…heftige reacties zeg…
Snap je nu waarom ik ook zo direct op jou reageer Tatjana?!
Ik denk dat je het niet bewust heb gedaan (of misschien wel..) maar ik denk dat je niet echt heb nagedacht over hoe je dingen hebt verwoord.
Ik hoop net als Bien en Emma dat je géén kanker hebt. Op zich heeft mijn achtergrondinfo niets te maken met mijn reactie op Tatjana, Bien.
Ook als mijn vader geen kanker had gehad blijf ik bij mijn uitgesproken/geschreven eerste reactie. Wat jij zegt, Bien; “TATJANA, WAT JE OOK MANKEERT OF DENKT TE MANKEREN, ZORG DAT JE GEHOLPEN WORDT!”
Ik vind het heel netjes van jou Emma dat jij je mening achterwege laat. Das ook een manier van reageren. Iedereen heeft recht op zijn of haar mening, net zo als Bauke het recht heeft om te vinden dat ik bot ben. Dat mag hij vinden. Ik vind dat niet, ik vind dat ik héél direct ben geweest over mijn mening. En dat mag ook.
Sommige mensen kunnen daar niet zo goed mee omgaan en ook daar ben ik me van bewust maar ik kan ook een heel lang verhaal ophangen en eromheen draaien maar daar hou ik niet van. Ik kan zelf goed tegen kritiek dus een Bauke mag op mij reageren, ik dop mijn boontjes wel.
Evengoed bedank ik Bien, ben blij dat iemand hetzelfde aanvoelt als ik.
En Emma, je hebt wel gelijk, dit is géén forum voor discussie.
Dit is dan in principe ook mijn laatste reactie op dit bericht, en toch vraag ik me dan stiekum af; Waar ben je nu Tatjana?!…ben wel beieuwd naar jouw reactie hierop…
met vriendelijk groetjes; Linda