Kanker

• Etienne

Kanker was een voor mij bekend begrip die op gepaste afstand mijn aandacht voorbij schoot. Kanker kwam dichterbij doordat 2 ooms van mij aan lever- en darmkanker overleden. Nog dichterbij kwam het nadat de moeder van een vriend van mij nierkanker bleek te hebben.

Uiteindelijk heeft het pad tot het overlijden van mijn vader geleid. Kanker is voor mij nog steeds een raadsel.. Hoe kan het zijn dat kanker zoveel menselijk leed kan veroorzaken, zoveel gezinnen het besef geven dat het leven ‘zomaar’ voorbij kan gaan, hoe oneerlijk het leven kan zijn..

Ik ben mijn grootste vriend kwijtgeraakt aan iets zo klein is, zo nietig maar ozo krachtig. Kanker laat een leegte achter.. maar tegelijkertijd geeft het weer een impuls aan de wetenschap om onderzoek te doen naar het genezen van..

de moeder van de vriend van mij kan genezen worden.. Aan de horizon schijnt gelukkig nog de zon..

Bij deze bedank ik een ieder die wilde luisteren/lezen naar mijn verhaal….

Etienne

• Emma

Ik heb hier niks aan toe te voegen…

Emma.

• bien

Je bent altijd welkom om je hart te luchten, er zijn hier zoveel luisterende oren… Heel veel sterkte de komende tijd, met het gemis en de verwerking van wat er allemaal in zo'n korte tijd is gebeurd.

Liefs Bien