Knobbeltje

• harm hubbers

Ik weet niet of dit de correcte plaats is om dit bericht te plaatsen maar ik doe het toch maar…. Een tijd geleden (we hebben het hier wel over 2 jaar ofzo) heb ik een knobbeltje op mijn borst geconstateerd. Omdat ik nooit zin had om naar de dokter te gaan heb ik er tot op heden nog nooit door iemand naar laten kijken. Ik heb er nooit last van gehad, en toen het er eenmaal zat gebeurde er verder ook weinig mee dus ik heb het maar voor lief genomen. De laatste tijd ‘voel’ ik het knobbeltje steeds vaker. Niet dat het pijn doet ofzo, maar meer een soort sluipend irritant gevoel. Ook is het knobbeltje ondertussen wel groter geworden en begin ik me nu steeds vaker af te vragen wat het nou eigenlijk is. Hierbij wil ik niks uitsluiten en vandaar dat ik hier dit bericht post. Heeft iemand een soortgelijk iets gehad, of wellicht andere nuttige informatie??? Ik weet dat het handigst is om gewoon ff naar de dokter te gaan maar vanwege diverse andere redenen is dat een beetje lastig en wil ik dat pas doen als het echt niet anders is. Wie kan mij helpen??

Groeten,

Harm

• Marijcke

Ik denk echt dat het niet anders is. Niemand kan via internet uitvinden wat voor knobbeltje het is. Daarvoor moet toch de dokter er naar kijken en er aan voelen. Het lijkt me zeker iets om mee naar de dokter te gaan, gewoon maar doen. Misschien valt het mee, dan ben je ook van de zorgen af, en misschien valt het tegen en dan heb je al helemaal een goede reden om er medische hulp bij te vragen. Succes!

• josje

gek!,ik heb zelf borstkanker….geen seconde langer mee lopen!das de kop in t zand steken!vooruit…ga ermee heen….harm hubbers schreef:

>

> Ik weet niet of dit de correcte plaats is om dit bericht te

> plaatsen maar ik doe het toch maar…. Een tijd geleden (we

> hebben het hier wel over 2 jaar ofzo) heb ik een knobbeltje

> op mijn borst geconstateerd. Omdat ik nooit zin had om naar

> de dokter te gaan heb ik er tot op heden nog nooit door

> iemand naar laten kijken. Ik heb er nooit last van gehad, en

> toen het er eenmaal zat gebeurde er verder ook weinig mee dus

> ik heb het maar voor lief genomen. De laatste tijd ‘voel’ ik

> het knobbeltje steeds vaker. Niet dat het pijn doet ofzo,

> maar meer een soort sluipend irritant gevoel. Ook is het

> knobbeltje ondertussen wel groter geworden en begin ik me nu

> steeds vaker af te vragen wat het nou eigenlijk is. Hierbij

> wil ik niks uitsluiten en vandaar dat ik hier dit bericht

> post. Heeft iemand een soortgelijk iets gehad, of wellicht

> andere nuttige informatie??? Ik weet dat het handigst is om

> gewoon ff naar de dokter te gaan maar vanwege diverse andere

> redenen is dat een beetje lastig en wil ik dat pas doen als

> het echt niet anders is. Wie kan mij helpen??

>

> Groeten,

>

> Harm