uitzaaiingen

• angela

Vorige week heeft mijn vader een herseninfarct gekregen en is zijn linkerkant verlamd geraakt.Vandaag moest hij bij de neuroloog komen en die heeft een scan laten maken van zijn hoofd.We kregen gelijk de uitslag en die is niet goed.

Ze kon zo al 9 uitzaaiingen tellen dus onze wereld viel weer helemaal in.Er zit vocht om de uitzaaiingen heen en daar krijgt ie nu medicijnen voor, en maandag gaan ze beginnen met bestraling. Hoelang moet dit nog door gaan voor hem?

Ik word er zo moedeloos van en dan ook nog mijn vader zo te zien huilen.

Ik zie het ff niet meer zitten en met mij vele anderen denk ik. Fijn dat ik zo mijn verhaal kwijt kan.

groetjes Angela

• Nelly

Meid, wat afschuwelijk voor je, en voor je vader uiteraard. Ik moet gelijk denken aan mijn vader 4 jaar terug. Heel veel sterkte. Liefs, Nelly

• bien

Wat een ellende weer… wat vreselijk om in zo'n achtbaan van emoties te zittern, waarbij goed en slecht nieuws elkaar steeds afwisselen… Slopend lijkt me dat. wat dat betreft ben ik blij dat het bij ons sneller ging, maar aan de andere kant: je hebt meer tijd om bij je vader te zijn… Alles is dubbel.

Heel veel kracht en liefde,

liefs Bien

• Etienne

Nadat er bij mijn vader uitzaaiingen waren geconstateerd, restte mij nog 1 ding… Er zoveel mogelijk zijn voor hem en mijn moeder. Mijn ‘geluk’ was dat hij niet leed en dat hij afgelopen 1 juli vredig insliep en die mensen heeft gesproken die hij wilde spreken.

Op de momenten dat ik bij mijn vader was, wilde ik sterk zijn om hem vooral niet met mijn emoties te belasten. Mijn voorname zorg ging uit naar mijn moeder….

Ik wens je veel sterkte en wijsheid

Etienne