Wie kan mij helpen??????

• ilja

Hallo

Ik ben net geleden 15 treden naar beneden gevallen en dat was de zoveelste keer zonder aanleiding.

Ik heb een aanval van iets gehad, maar wat?

Ik heb vele klachten heel veel, maar heb ook schilklier problemen en daar komen veel van die klachten ook weg.

Nu heb ik een knobbel ontdekt bij mijn linker schouderblad is een poos erg pijnlijk geweest was ik er beroerd van.

Nu alleen bij aanraking de knobbel zit vast en ik kan hem niet heen en weer bewegen zit op het bod als ik hem aan raak en er op druk wordt ik duizelig en raar in mijn hoofd.

Heb na de laatste val een hersenschudding gehad en ze konden de 6de nekwervel niet vinden die hebben ze ook niet gevonden en toch kwamen ze vertellen alles is goed dit snap ik niet toen ik door vroeg of ze die wervel wel hadden gevonden werd ze kwaad en zei op een boze toon alles is goed ze denken aan epelepsie ik niet.

Kan een wervel weg raken door een tumor hoorde zoiets van een kennis bij haar konden ze een wervel ook niet vinden en door een tumor was die helemaal verdwenen?

Ze willen geen scan maken en ik moet vrijdag naar de neuroloog de andere klachten van mij zijn:

Duizelig

vallen zonder reden

oorsuisen

hoofdpijn

pijn in linker arm

diaree

misselijk

afvallen in zeer korte tijd soms 5 kilo in 1 week

hartkloppingen

hoge bloeddruk of juist erg laag ( 150/100) of ( 105/53)

Knobbel bij linker schouderblad

Moe

Gejaagd

Ik ben ooit bij een iriscopist geweest en die heeft mij 2 dingen gezegd 1 daarvan is uit gekomen en de 2de was je hebt iets in je hoofd maar ik kan het niet verklaren en dat maakt me wel angstig?

Hij herhaalde het een aantal keer en dat houdt me nu erg bezig wie herkent dit en weet misschien wat voor knobbel het kan zijn op mijn rug?

Alvast vriendelijk bedankt ilja

• linda

Lieve Ilja,

héél vervelend wat je is overkomen. Maar waarom kom je hier en ga je niet naar je huisarts en laat je doorverwijzen?! Ben je bang voor een definitief (negatief) antwoord?! Neem iemand mee.

Ik denk dat hier wel meerdere mensen zijn die je vraag willen beantwoorden maar ik denk dat een arts meer uitkomst biedt.

Als ik zelf zo van de trap zou vallen, met de rest van deze klachten, zou ik in ieder geval naar mijn huisarts gaan.

Ik wens je succes én vertrouwen….Linda

• ilja

Hallo

Ja dat is het hem juist ze mijn huisarts wil niets doen en de neuroloog dus ook niet en dit snap ik dus niet.

Ik heb een scan gevraagd meerdere keren kunnen ze niet maken is het antwoord terwijl ik uit betrouwbare bron heb dat er meerdere scans in het ziekenhuis zijn.

Ik wil gewoon een aantal mening weten wat jullie denken dat het kan zijn heb zelf ook wel een paar vermoedens, maar als er iemand de klachten herkent kan die me misschien ook weer iets verder helpen.

Wat moet ik doen?

Weet het ook niet meer, maar voel me erg ziek groetjes ilja

• angela

Ilja, je moet naar een andere huisarts gaan als ie jou niet wil doorverwijzen . Je moet serieus genomen worden met je klachten en niet als een of ander weet ik veel wat. Desnoods ga je rechtstreeks naar het ziekenhuis toe naar de 1e hulp , daar kunnen ze je moeilijk afwijzen

veel succes en sterkte groetjes Angela

• linda

Op je strepen staan. je klachten komen niet uit de lucht vallen.

Suc6, Linda

• jodyi

even tussendoor.. maar dat doen ze dus wel op de eerste hulp tegenwoordig… je komt niet zomaar meer binnen op de eerste hulp.. je MOET een doorverwijzing hebben van de huisarts!

En ilja, mocht je huisarts niet door willen zoeken in deze hoek, misschien kun je dan eens vragen of hij een andere oplossing weet voor je klachten? Want al met al voel je je hartstikke beroerd.. Hij hoeft niet te weten wat het is, maar misschien kan hij wel je klachten bestrijden op de 1 of andere manier..

gr Jodyi

• Girly1981

Hallo,

Als je naar een UMC gaat naar de eerste hulp kunnen ze je echt niet weigeren! Zij hebben de plicht om iedereen die daar komt voor hulp, hen ook die hulp te bieden.

Ik werk zelf in een UMC, vandaar dat ik het weet….

Dus Ilja, ga gewoon naar de eerste hulp van een Academisch Ziekenhuis ( UMC ) als je huisarts je niet wil doorverwijzen! Het gaat wel om jouw lichaam en jij voelt het beste dat het niet goed zit…

Sterkte!

• Emma

Anders in het weekend of savonds de huisartsenpost bellen, dan kom je vanzelf bij een andere huisarts.

heel veel sterkte ermee, en hou je poot stijf want het is JOU lichaam!!

Emma.