Hallo
Ik ben net geleden 15 treden naar beneden gevallen en dat was de zoveelste keer zonder aanleiding.
Ik heb een aanval van iets gehad, maar wat?
Ik heb vele klachten heel veel, maar heb ook schilklier problemen en daar komen veel van die klachten ook weg.
Nu heb ik een knobbel ontdekt bij mijn linker schouderblad is een poos erg pijnlijk geweest was ik er beroerd van.
Nu alleen bij aanraking de knobbel zit vast en ik kan hem niet heen en weer bewegen zit op het bod als ik hem aan raak en er op druk wordt ik duizelig en raar in mijn hoofd.
Heb na de laatste val een hersenschudding gehad en ze konden de 6de nekwervel niet vinden die hebben ze ook niet gevonden en toch kwamen ze vertellen alles is goed dit snap ik niet toen ik door vroeg of ze die wervel wel hadden gevonden werd ze kwaad en zei op een boze toon alles is goed ze denken aan epelepsie ik niet.
Kan een wervel weg raken door een tumor hoorde zoiets van een kennis bij haar konden ze een wervel ook niet vinden en door een tumor was die helemaal verdwenen?
Ze willen geen scan maken en ik moet vrijdag naar de neuroloog de andere klachten van mij zijn:
Duizelig
vallen zonder reden
oorsuisen
hoofdpijn
pijn in linker arm
diaree
misselijk
afvallen in zeer korte tijd soms 5 kilo in 1 week
hartkloppingen
hoge bloeddruk of juist erg laag ( 150/100) of ( 105/53)
Knobbel bij linker schouderblad
Moe
Gejaagd
Ik ben ooit bij een iriscopist geweest en die heeft mij 2 dingen gezegd 1 daarvan is uit gekomen en de 2de was je hebt iets in je hoofd maar ik kan het niet verklaren en dat maakt me wel angstig?
Hij herhaalde het een aantal keer en dat houdt me nu erg bezig wie herkent dit en weet misschien wat voor knobbel het kan zijn op mijn rug?
Alvast vriendelijk bedankt ilja