longkanker

• patricia

Hallo ik heb een vraag over longkanker,Mijn moeder is de laatste tijd ruim 22 kilo afgevallen,bijna vel over been is ze nu,ze rookt al 45 jaar en voelt zich de laatste tijd ook erg moe,ze slaapt snachts ook erg slecht tot niet.We zijn bij dehuisarts geweest en die vroeg wie er in de familie ook kanker had,Nou allebei haar ouders dus mijn opa en oma hadden kanker,mijn oms darm kanker en mijn opa longkanker.Dus ik maak me erg veel zorgen dat mijn moeder ook longkanker heeft,er is gister een foto gemaakt en op dat briefje stond ook hoesten,afgevallen en vermoeidheid.Wie heeft met deze ziekte (helaas) ervaring en kan me meer vertellen.

Liefs Patricia

• Emma

Hoi Patricia,

Helaas heb ik inderdaad ervaring met longkanker. Mijn vader is er afgelopen jaar helaas aan overleden. De eerste symptomen die hij had waren eigenlijk alleen rugpijn. Verder had hij in het begin eigenlijk nergens last van. We dachten ook dat hij alleen maar een spiertje gescheurd had ofzo in zijn rug…

Als je vragen hebt stel ze gerust hoor! Mag ook op mijn mail: emmavhk@hotmail.com

Ik hoop van harte dat het meevalt bij je moeder!!

Liefs, Emma.

• angela

hoi Patricia, ook ik heb helaas ervaring met deze ziekte, bij mijn vader is sinds november longkanker geconstateerd met uitzaaiingen naar de lympheklieren. Hij was heel erg moe, moest veel hoesten en was constant buiten adem.

Ik hoop voor jullie dat het meevalt allemaal en dat het loos alarm is. Laat je nog wat horen als je wat meer weet? groetjes Angela

• patricia

Bedankt voor jullie antwoorden,Ik zit in spanning op de uitslagen te wachten van het bloedonderzoek en de longfoto.Hoe hebben jullie ouders het gehoord???Meteen of na een paar dagen.Ik schrik al als mijn telefoon gaat.

Liefs Patricia

• angela

Als het goed is heb je nog een afspraak staan om de uitslag te horen te krijgen.

Wij hebben het gelijk te horen gekregen toen er foto`s en een scan waren gemaakt maar nog niet in hoeverre de longkanker zich ontwikkeld was. We hoorden dat ie longkanker had maar niet in hoeverre. Angela

• patricia

Mijn moeder is niet door gestuurd met een verdenking op kanker,gewoon een foto maken,Zou dat wat uitmaken want na de foto mochten we gewoon gaan en de uitslag is over een weekje bij de huisarts.Zou het niet zo zijn dat als ze wat hadden gevonden dat al lang hadden door gegeven???Of kan het maandag nog???

Liefs Patricia

• angela

Ik denk dat je gewoon tot je afspraak moet wachten. Maar wat let je om maandag even te bellen naar je huisarts? Je kan toch altijd vragen of ze al wat weten??

Ze zullen heus wel begrijpen dat jullie in spanning zitten hoor. gewoon bellen

Angela

• patricia

ja zal ik doen,Ik ga gewoon aan die foon hangen.Bedankt he,Het is mijn langste weekend ooit…liefs Patricia

• angela

Ik hoop voor jullie dat het GOED NIEUWS is, ik zal voor jullie duimen.

groetjes Angela

• patricia

De foto van haar longen en hart zijn goed pfffffffff maar wel suiker gevonden maar daar is mee te leven toch…bedankt voor jullie lieve reactie,s…

Liefs Patricia