Na ziekte weer aan het werk en zoek tips voor traktatie

• Miranda

Beste Mensen

Hierbij zou ik graag om jullie advies willen vragen.

Vorig jaar is bij mij borstkanker geconstateerd,ik heb daarvoor alle behandelingen gehad.Godzijdank gaat het nu iets beter met me.

A.s maandag zal ik weer voor een paar uurtjes aar het werk gaan.

Als dank voor alle steun die ik van mn werk gehad heb zou ik de mensen graag op een persoonlijke manier willen bedanken.Ik wil dus presentjes gaan maken.

Maar overal waar ik zoek op het internet kom ik alleen bedankjes voor trouwen of geboorte tegen.

Ik wil dus zelf iets gaan maken,maar het moet uiteraard wel een beetje betaalbaar blijven,en een symbool zijn ivm de ziekte.(het is voor ongeveer 80 man!!)

Hebben jullie misschien tips en ideeen??

Alvast Hartelijk Bedankt voor jullie reacties.

Verder wil ik hier iedereen ontzettend veel sterkte en geluk toewensen.

Veel liefs Miranda

• Spikkel

Je hebt toch van die speldjes in de vorm van een lintje ofzo als symbool tegen borstkanker???? Waarom bestel je niet zoveel speldjes als dat je traktaties hebt (is ook gelijk voor 't goede doel dus…) en doe je die speldjes aan iets lekkers dat geel is (naar die polsbandjes). Of bestel van die polsbandjes met iets lekkers erbij.

Ja sorry hoor misschien vind je het niks maar dit kwam in me op, dus ik denk ik post het toch maar even.

• bien

Hai MIranda,

ik ben het helemaal met Spikkel eens: die speldjes zijn een supersymbolisch kado! En ik wil je ook nog even zeggen dat ik blij voor je ben dat je weer lekker aan het werk kan. Geniet ervan, je hebt het na zo'n kl**** ziekte meer dan verdiend om weer in de ‘normale wereld’ mee te kunnen draaien!

Liefs Bien