rugklachten

• angela

Vandaag hoorde ik dat mijn vader sinds 5 weken last van zijn rug heeft. Hij denkt zelf aan botkanker, nu heb ik net een arts gesproken die zei dat het waarschijnlijk uitzaaiingen zijn van de longkanker naar het rugwervel. Nu is mijn vraag of iemand dit heeft meegemaakt of iemand kent en hoe de situatie daarvan is of is geweest

groetjes Angela

• rakkertje

Hoi Angela,

Probeer even kort te reageren(heb het zelf niet zo breed op het moment)

Mijn moeder had uitzaaiingen in haar heup(botten)en later ook in de benen.

Dit was erg pijnlijk.

Heel veel sterkte toegewenst!

Liefs en knuffel Rakkertje

• Emma

Hoi Angela,

Ik heb net een heel verhaal getypt maar het is op wonderbaarlijke wijze verdwenen. Ik zie het nu even niet zitten om het hele verhaal weer opnieuw te typen maar het komt erop neer dat mijn vader longkanker had en daarvan zat een stukje verkleefd aan zijn ruggewervel. De longkanker hebben ze operatief verwijderd en het verkleefde plekje bestraald. Dat leek te hebben geholpen maar driekwart jaar later bleken er toch weer uitzaaiingen te zijn. Hij heeft een levensrekkende chemo gehad maar helaas is hij een maand daarna plots overleden.

Er was iedere keer zoveel hoop. Ze kunnen tegenwoordig zoveel! Alleen had mijn vader de pech dat de bestraling niet helemaal goed zijn werk had gedaan…

Laat je door dit verhaal niet uit het veld slaan hoor! Ze zijn tegenwoordig zo knap.

Dit was nu dus even heel in het kort het verhaal. Mocht je meer willen weten vraag het gerust! Je mag me ook mailen; emmavhk@hotmail.com.

Sterkte! Emma.