had ik maar niks gezegd

• angela

Ik had een paar dagen geleden een berichtje achter gelaten op het pb dat het zo goed ging met mijn vader, ik had beter mijn mond kunnen houden want dit was gewoon de goden verzoeken om ellende. Gisteravond kreeg ie het koud en warm en dat ging maar door, hij naar bed en koorts opgemeten , had ie over de 40 koorts, dus nu heeft ie ergens een ontsteking zitten en een antibioticakuur gekregen.Hij voelt zich verder gelukkig niet ziek maar ik hou mijn mond voortaan maar. groetjes Angela

• Carlos

Dag Angela,

Wat afschuwelijk voor jou en je vader. Wat erg dat je toch steeds moet leven tussen hoop en vrees. Ik durf ook nauwelijks nog positief te denken als het om mijn moeder gaat (zie mijn vorige bericht), maar toch moet je denk ik proberen om ook blij te zijn als het weer even goed gaat. Dat gevoel van opluchting lijkt me nodig om weer even je “batterij” op te laden. Je waardeert de goeie momenten dubbel en dwars, hoe moeilijk het daarna ook weer kan worden.

Veel sterkte!

Groe, Carlos

• angela

hoi Carlos, natuurlijk genieten we met zijn allen maar het is gewoon even een domper nadat het eerst heel slecht met hem ging en nu was het 6 weken dat het buitengewoon goed ging en dan nu dit.Maar genieten doen we zeker elke dag want de afgelopen weken kunnen ze ons niet meer afpakken.

en Carlos, jij ook heel veel sterkte met alles. groetjes Angela

• rakkertje

Hoi Angela,

Wat vind ik dit vervelend voor jullie!

Heb even de woorden niet…….helaas.

Steek een kaarsje voor jullie aan .

Heel veel liefs en knuffels!!!

Rakkertje

• bien

Hee Angela, dat is het nadeel van die vreselijke ziekte: dat ze zo verdomd vatbaar worden voor alles! Mijn vader liep een longonsteking op waarvan ze zeiden dat dat hem wrs de das om zou doen- maar de antibiotica sloeg zo goed aan dat hij zich toen na een weekje weer goed voelde! De koortsaanvallen waren over en hij had weer energie- en hij had het mooi afgeweerd, met zijn toen al zo zieke lijf! Dus ik weet zeker dat het bij jouw vader ook zo over zal zijn.

En je mag heus wel blij zijn met de momenten dat het goed gaat, en die mag je ook heus wel van de daken schreeuwen, want door die momenten houden jullie het allemaal vol

Sterkte, dikke kus