Ik wilde toch even kwijt dat het op het moment echt heel goed gaat met mijn vader.
Sinds de bestraling zijn werk doet en hij pretnison krijgt is het alsof er een wonder is gebeurd. Hij kon niet meer lopen, at niet meer , kon niet zelf meer naar de wc en noem maar op, we gaven hem nog hooguit 1 week en nu………….. zou je hem nog jaren geven. Gisteren zei hij nog tegen me, het is dat ik weet dat ik longkanker heb , anders zou je zeggen dat er niets met me aan de hand is.Hij is weer op zijn oude gewicht , hij ziet er goed uit en doet weer van alles, wel rustig aan natuurlijk. Hier hadden we nooit van durven dromen en stiekum hopen we natuurlijk dat de artsen het mis hadden maar foto`s liegen niet en we'“weten”ook dat het er nog steeds is maar toch(diepe zucht). We genieten nu van elke dag die we met hem hebben, dat deden we al maar nu hij zelf zo goed is genieten we nog meer en mijn vader helemaal. Ik wilde dit wel even kwijt omdat er toch al zoveel ellende op dit prikbord is .Mijn gedachten zijn heel veel bij jullie allemaal en elke dag kom ik hier.Kortom, ik ben blij dat dit prikbord er is.
liefs Angela