Hai Linda, was al een tijd niet meer hier langs geweest.
Omdat het bij ons allemaal stil staat. Nou ja stil, vorige week zou er een punctie worden genomen van de lever, maar dat durfde ze niet aan. Wel hadden ze een ct-scan gemaakt. Die wilde de dokter eerst bekijken voor hij ging prikken. Op de scan werden grote galstenen aan getroffen, vernauwde galgangen, cistes in de lever en een tumor.
Vanmiddag moest alsnog de puncte gedaan worden, maar daar aan gekomen vertelde een andere dokter het weer niet doen. Dus weer onverrichter zaken naar huis gestuurd. Ditmaal vertelde de arts dat hij zeker weet dat het een goedaardig boedvatenkluwen is. Dat gaat dan om de tumor waar ze het over hadden. Maar we vinden het doodeng omdat er nu nog steeds geen cellen zijn afgenomen, om te kijken of het goed of kwaadaardig is. Maar me moeder word er niet beter op, ze heeft nu dagelijks last van een soort aanvalletjes. Soms wel 3x per dag, en ze kan bijna niets meer eten. Alles wat ze eet geeft last, zoals oprispingen, en steken in de bovenbuik, net onder het hart. En soms zien de ogen van mijn moeder er ook gelig uit. Nu moeten we weer wachten tot woensdag, maar we weten al dat er geen uitslag is want er is niets gedaan.
Maar hoe gaat het nu met je schoonmoeder, en wat doen ze eraan????
Het gaat trouwens wel snel dan, dat ze achteruit gaat.
Ik hoor nog wel van je, en in ieder geval veel sterkte toegewenst.
Groeten Gina.