Hallo,
Hier ben ik dan weer. (jammer genoeg).
Begin dit jaar zat ik veel op deze site,omdat mijn moeder slokdarmkanker had nadat ze een heftige behandeling had gehad van 6 weken ging het weer langzaam goed met haar. Ze kon weer eten en kreeg weer meer conditie. We waren toen zo gelukkig en blij toen we hoorde dat na onderzoek er niks meer te zien was in de slokdarm van mijn moeder.
Maar helaas was de blijdschap te vroeg. Sinds een week kreeg ze veel hoofdpijn en een verdovend gevoel in haar rechterarm en het zicht van haar rechter oog was ineens groten deels weg. Dood eng ging ze naar het ziekenhuis en werdt ze daar meteen gehouden dit was 1 Juni.
2 juni hadden we een gesprek met de dokter, ze hadden een scan gemaakt en een kwaardaardig gezwel in de hersenen van mijn moeder gevonden!!!! Nee dit kan niet dit mag niet!!!!! Maar het is zo.
Volgende week krijgen we te horen welke behandeling er nog mogelijk is.
Nog geen twee weken geleden ging alles zo super goed met haar en nu????? wat nu??
3 weken geleden ben ik getrouwd met mijn allerliefste man. Ik ben zo blij dat mijn moeder die dag zo goed en bewust heeft meegemaakt!! Maar volgend jaar gaat mijn zus trouwen…..zal mijn lieve moeder dat nog mogen meemaken???
Ik ben bang…bang voor wat er gaat komen…bang voor wat de dokters gaan zeggen…..bang dat ik niet genoeg tegen haar zeg….bang dat alles te laat is!!!!