ben ik weer

• carlita

hallo lieve alemaal

daar ben ik weer. ben nu ruim een week getrouwd en mama was er gelukkig bij. alles is heel mooi gezellig en goed verlopen. ze heeft de dag van haar leven gehad.

maar de maandag na het trouwen kwam de domper weer.

we zijn naar het avl geweest voor een second opinion. ze hebben daar uiteraard bevestidg wat wij al wisten borstkanker. alleen gaan ze daar ook alle okselklieren meteen verwijderen.

de pest van alles is is dat mams zo sterk was maar nu zie ik haar langzaam aan instorten. ze is als de dood dat ze na de operatie te horen krijgt dat er toch nog verdere uitzaaingen zijn.

ik probeer haar zo goedals ik kan te steunen en een schouder om op uit te huilen te zijn voor haar, maar heb het er wel moeilijk mee.

en het stomme is dat ik me verdriet alleen hier kan uiten omdat ik weet dat je hier begrepen wordt, en dat is heeeel fijn.

nou mensen ga me bedje opzoeken,

knuffel voor iedereen carlita

• angela

Hai arlita, wat fijn dat jullie zo`n prachtige dag hebben gehad en zeker met je moeder erbij. Ik kan goed begrijpen dat je moeder en jullie natuurlijk ook heel bang zijn voor alles wat komen gaat. Geef de moed niet op hoor!!!

En praat hier alles maar lekker van je af want daar zijn we hier tenslotte voor, om een luisterd oor te bieden voor ieder die wat kwijt wil.

liefs Angela

• hans

hallo carlita mooi dat het zo goed is gegan op JOU dag.

ik weet precies wat je voelt alleen was het hier andersom want ik wist voor me zelf dat er uitzaaiingen zouden zijn en mijn vrouw zij van niet en gelukkig had zij gelijk maar ze begint nu na 4 weken pas te beseffen dat ze kanker heeft en dat maakt het nu pas moeilijk voor haar want ze zit nu pas helemaal in de rats maar ze blijft volhouden en zeggen “het komt allemaal goed”en daar houden we ons aan vast.

ik ga sinds korte tijd veel naar de chat en daar heb ik heel veel steun aan want barst maar los en je word van alle kanten begrepen en gerespecteerd ondanks dat je zelf in het begin het gevoel heb dat je zeurt. echt heel fijn om daar te zijn.

groetjes en sterkte hans

• carlita

lieve angela

dank je wel het was inderdaad een mooie dag.

ik probeer de moed ook niet op te geven en positief te blijven denken.

maar soms is dat zo moeilijk, vooral als je even alleen bent met je gedachten, dan word ik opeens beslopen met de angst .

maar ik blijf wel hopen dat het allemaal goed komt.

liefs carlita

• carlita

hi hans,

ik heb inderaad een mooie dag gehad!! en ja het duurt voor mij ook een tijd om echt te beseffen wat me moeder heeft, tis zo raar. was altijd zo ver van me bed en nu zooo dichtbij.

ik wens jou en je vrouw ook ernorm veel stekte en bedankt voor je lieve woorden.

op welke chat zit je dan als ik je vragen mag?

kusss carlita

• hans

hallo carlita

op www.diagnose-kanker.nl staat een chatbox waar ik persoonlijk heel veel steun en begrip ervaar. ik kwam nooit op chatboxen sterker nog ik was een groot tegenstander van chatboxen totdat iemand hier op het pb me dit adres gaf. in het begin wouden ze mijn situatie weten en ik had al snel het gevoel dat ik een zeur was maar eigenlijk kon ik gewoon kwijt wat ik kwijt wou en daar werd ook heel duidelijk en lief op geantwoord.

echt heel prettig om daar af en toe te zijn

groetjes hans

• carla

hallo carlita.

ik wil je nog heel veel sterkte wensen de komende tijd.

groetjes carla11