chatten

• hans

hallo

zoals ik al vermeld had ging het redelijk goed met mijn vrouw (jannie) maar door het verleden wat er allemaal gebeurt is en nu borstkanker er weer overheen zit ze helemaal in een dip en dan bedoel ik ook helemaal want ze zit gewoon strak op de bank en aangezien wij geen vrienden hebben en de familie hebben we wijnig contact mee en die werken ook overdag zou ik willen vragen of er mensen zijn die ook overdag kunnen en willen chatten overdag want ze heeft nu heel veel behoefte aan contact of zijn er mensen in de buurt van doesburg die deze situatie begrijpen en of meegemaakt hebben die wel willen praten, maar dan niet alleen over kanker maar ook over leuke dingen.

kan en wil je met haar chatten meld je dan aan bij PAPAPOULUSSEN@HOTMAIL.COM

• marielle

hoi hans,

op www.diagnose-kanker.nl is een chatbox voor mensen met kanker en hun naasten.. het is er niet superdruk overdag, en soms moet je best even wachten maar er komen toch best wat mensen nog! En borstkanker is natuurlijk ook iets dat vrij veel voorkomt.

mijn ervaring is dat het een prettige, gezellige chatbox is, waar tips en ervaringen uitgewisseld worden, maar waar ook lekker over kinderen, kleinkinderen, vakantie en andere leuke dingen word gechat..

misschien heeft ze hier wat aan!

groetjes Marielle

• hans

bedankt voor de tip marielle ben er vandaag voor het eerst geweest en was prettig om er te zijn en kon mijn verhaal goed kwijt. heel erg bedankt