keel kanker

• shanan

hallo

ik ben een alleenstaande moeder van 25 bijna 26. ik heb al sinds mijn geboorte astmatische bronchitus. nou weet ik langzamerhand het verschil tussen brochitus krijgen als je verkouden bent ofzo. ik rook al sinds mijn 14de jaar. maar nu heb ik last van kortademigheid elke ochtend. mijn keel brand gewoon. en het ergste steken in mijn longen. mijn neus zit elke ochten dicht. soms komt er ook zomaar bloed uit. wat betekent dit? ik ga morgen gelijk naar de dokter want dit is geen astmatische bronchitus. ik vertrouw het niet. ik heb geen gewichtverlies. heb wel veel dorst enzo in de nacht moet ook vaak naar de wc alsof ik het echt moet maar gewoon vals alarm. heb te vaak verstoppingen en mijn buik is zo bij gekomen lijkt wel dat ik zwanger ben terwijl ander lichaamsdelen niet zo bij is gekomen. iedereen heeft het gemerkt. ben bang voor keel kanker. maar hopelijk is het niks kunt uw mijn vraag misschien beantwoorden? wat is uw idee als uw dit leest?

• marielle

hoi Shanan,

je hebt nogal verschillende klachten… enerzijds hoog in je lichaam, anderzijds in je buik.. Die klachten van je neus kunnen ook duiden op te droge lucht in huis… Maar het is verder gewoon ontzettend moeilijk om hier iets over te zeggen.. Hopelijk weet je huisarts raad!

Laat je nog wat weten?

sterkte!

Marielle

• carla

hallo shanan

ik denk dat je met je klachten het beste mee naar de huisarts kunt gaan.

en die kan je als het nodig is je door sturen

groetjes carla11