na weken in spanning te zitten is er dan eindelijk weer eens goed bericht binnen gekomen, 11 mei geopereerd aan borstkanker en dan 10 dagen wachten op de uitslag of er wel of geen uitzaaingen zijn, en zoals ik al eerder schreef zag ik het helemaal niet zitten en was ik de begravenis bij wijze van spreke al aan het regelen. nou gelukkig maar dat ik de verzekeringsagent nog niet gebeld had want dan had ik hem vandaag weer af kunnen bellen want tot mijn stomme verbazing waren er geen uitzaaingen (schrijf ik dat eigenlijk wel goed) en wij konden ons geluk niet op en de kinderen zaten te huilen op de bank zo blij waren ze.
het enige wat een beetje tegen viel is dat ze ondanks dat er geen uitzaaingen zijn toch wel de chemo moet doen maar daar kom ik ook wel weer over heen was haar eerste reactie. dus al met al kunnen wij weer zeggen dat we weer leuke dingen gaan doen deze week want de spanning was te snijden de afgelopen weken hier in huis en het word weer mooi weer dus zaterdag liggen we met het hele gezin weer gezellig in scheveningen aan het strand want deze week kan voor ons niet meer kapot.
EN OOK DIT MOEST IK EVEN KWIJT