Hallo Forum,
Wij hebben heel slecht nieuws gekregen aangaande mijn levensverwachting. Bij mij is maag en buikkanker geconstateerd “na de nodige gangen van huisarts ziekenhuis e.t.c.” Helaas is de levensverwachting 1 maand tot 1 jaar. Hier zijn wij als gezin behoorlijk door aangeslagen. Gelukkig kan ik er met iedereen heel eerlijk en open over praten en ben ik al bepaalde dingen aan het regelen zodat ik de tijd die me dan nog rest in rust en genieten van mijn gezin naaste famillie en goede vrienden en kenissen kan doorbrengen.Ik begin a.s. dinsdag aan mijn 1e chemo kuur omdat ik verder toch geen keus heb en hoop daardoor de zaak nog wat te kunnen rekken. In oktober wordt ik voor het eerst opa van mijn zoon die in Engeland werkt en woont. Boos ben ik niet wel teleurgesteld en machteloos maar ik probeer alles zelf in regie te houden zolang het nog kan.
Ik lees hier ook dat ik niet de enige ben die zo'n lot beschoren is maar denk wel eens waarom ik en waarom nu al ik ben pas 49 jaar en wil nog zoveel doen met m'n leven maar alles staat nu op z'n kop en de plannen kunnen overboord.
Ik heb zelf via mijn werk een muziekstichting vele mensen een blije middag en avond proberen te geven maar nu kan dat niet meer en gaat het kaarsje langzaam uit…
Theo een lieve vrouw en 3 kinderen met aanhang achterlatend in de toekomst.
www.muziekske.nl