hallo allemaal
het is dan zover, vorige week dinsdag ontdekt dat ze borstkanker heeft en na een week van volledige spanning binnen het hele gezin ga ik haar morgen (dinsdag 10-5)eindelijk naar het ziekenhuis in zevenaar brengen voor een operatie. morgen eerst even naar rijnstate om te kijken waar de schildwachtklier zit en van daar uit naar zevenaar voor de opname zodat ze woensdag geopereerd kan worden.
de eerste tegenslagen zijn al binnen, na de operatie in zevenaar zou ze meteen met de ziekenwagen naar rijnstate gebracht worden voor inwendige bestraling maar omdat de arts die dat doet met vakantie is gaat dat al niet door en dus zal ze in plaats van 5 weken bestraling 7 weken bestraling nodig hebben. maarja dat moet dan maar maar leuk is het niet. vandaag kregen we ook nog eens te horen dat er waarschijnlijk toch ook nog een chemo komt en daar schrokken we ook nogal van maar ik had daar al wel rekening mee gehouden. nu dit allemaal na mijn eerdere bericht op dit pb komt snappen jullie natuurlijk wel dat de moed nu toch wel erg ver in mijn schoenen zakt.
laat nederland woensdag ALSTUBLIEF bidden, duimen en kaarsen aansteken want dit zal ze ECHT nodig hebben
EN DIT MOEST IK EVEN KWIJT