borstkanker

• carlita

Mijn naam is Carlita. ik heb afgelopen maandag te horen gekregen dat mijn moeder borstkanker heeft. haar borst wordt in mei afgezet.

voor haar zoek ik lotgenoten die woonachtend zijn in lelystad.

en ik zoek mensen die mij kunnen helpen hiermee om te gaan??

alvast heel erg bedankt en wens iedereen heel erg veelsterkte

groetjes carlita

• anoniem

ben je er nog?

ik woon ook in lelystad en mijn moeder eheeft het zelfde probleem reageer alsje

groetjes anoniemcarlita schreef:

>

> Mijn naam is Carlita. ik heb afgelopen maandag te horen

> gekregen dat mijn moeder borstkanker heeft. haar borst wordt

> in mei afgezet.

> voor haar zoek ik lotgenoten die woonachtend zijn in lelystad.

>

> en ik zoek mensen die mij kunnen helpen hiermee om te gaan??

>

> alvast heel erg bedankt en wens iedereen heel erg veelsterkte

>

> groetjes carlita

• jos

ik heb zelf borstkanker….heb operaties gehad,chemo en bestralingen..tis nu weg..mijn haar groeit alweer…..en ik voel me kiplekker,ben weer de oude!ik werk weer,sport..mijn haar groeit weer….ze kunnen veel tegenwoordig hoor!ik wou je ff een hart onder de riem steken….

p.s. t duurt een jaar…..dat alle ellnde achter de rug is…..

sterkte meissie

xxx

• carlita

Hallo allen

bedankt voor de lieve reacties!!!!

Anoniem, ik ben er nu wel moets werken. je kan me anders ook mailen???

ik hoor wel van je hoop ik

groetjes carlita

• carla

hallo jos

hoe kun je zeggen dat na een jaar alles achter de rug is.

jij bent nu weer de oude.

maar veel vrouwen hebben last van vermoeidheid.

en als je het hebt gehad en je bent behandeld dan blijft altijd de spanning.

ik kan er over mee praten ik heb het zelf ook gehad.

groetjes carla11

• josje

kwil ook eens een positief geluid laten horen op deze site:ik voel me superrrrrrrrrrrr

• angela

Houden zo Josje, iets positiefs om te horen op deze site is altijd fijn. Ik vind het tenminste geweldig om te horen dat je je zo goed voelt

liefs Angela josje schreef:

>

> kwil ook eens een positief geluid laten horen op deze site:ik

> voel me superrrrrrrrrrrr

• josje

en hoe voel jij je dan angela?jij hebt ook borstkanker net als ik?

xxx

• angela

Hai Josje, nee hoor ik ben niet degene die kanker heeft in de familie. Mijn vader heeft longkanker met uitzaaiingen naar de lymfeklieren in een ver gevorderd stadium. Hij heeft chemo en bestralingen gehad en nu doen ze verder niks meer eraan( dat kunnen ze ook niet). Maar ik vind het gewoon fijn om eens te lezen hier op het pb dat er ook eens goed nieuws is om te vertellen.Ik heb pas nog een berichtje geplaatst over Pretnison en dat mijn vader zich daar zo goed bij voelt en ik vond dat dat ook wel eens vermeld mocht worden, er zijn toch al zoveel trieste verhalen op dit pb.En ik heb gewoon bewondering voor de manier waarop jij ons allemaal een hart onder de riem steekt. Trouwens dat vind ik van ieder die hier komt, allemaal zo meelevend met een ander. Petje af voor jullie allemaal

liefs Angela