Hopen op goed bericht!!!

• M.M.

Hallo,

Naar alle waarschijnlijkheid heeft mijn man blaaskanker. Dinsdag a.s. is de uitslag. Er is “iets” uit zijn blaas gehaald, wat volgens de arts kwaadaardig zal zijn (hoe hij dat kan zien is mij een raadsel) Ik hoop toch zo dat hij zich vergist heeft.

Ik bid dat wij bespaard blijven van nog een kanker geval in het gezin. Zelf heb ik al 2,5 jaar leukemie.

Ik moet er ook niet aan denken wat er allemaal kan gebeuren. Onze kinderen zijn nog maar 9 en 7 jaar oud.

We proberen elkaar een beetje op de been te houden maar het valt niet mee.

Ik haal al de meest sombere gedachten naar boven. Wat gebeurd er met de jongens als wij dit niet overleven…… Moeten we nu al een vooogd gaan zoeken?

Daar wil ik nog niet aan………

Onze toekomst zal toch anders zijn als dat wij ons hadden voorgesteld.(samen oud worden in het bejaarde tehuis). Zullen we onze jongens nog kunnen op zien groeien?? Opa en Oma worden etc etc.

Sorry voor het onsamenhangend verhaal, maar moest het even kwijt.

Gr. M.M.

• bien

Dit prikbord is er om je hart te luchten, hoe onsamenhangend ook (en dat viel best wel mee). Ik kan maar één ding zeggen: geniet van elk moment. En je zult zien: alles lost zich op de een of andere manier wel weer op. Mensen halen toch ergens de kracht vandaan om hun problemen onder ogen te zien (al hoop ik in jouw geval natuurlijk van harte dat je man gezond is!!!). Heel sterkte met de onzekerheid, hou elkaar stevig vast en heb steun aan elkaar en de kinderen.

Liefs Bien

• rakkertje

Hallo MM,

Kan me heel goed voorstellen dat er vanalles door je hoofd maalt…..

Ik hoop en bid met je mee dat de arts van je man het bij het verkeerde eind had!!!

Laat je het volgende week even horen wat de uitslag was?

Heel veel sterkte en liefs toegewenst!!!!!!!

Rakkertje

• Karin

Een keer per week kijk ik op dit prikbord, omdat ik zelf (vrouw, 47 jaar) blaaskanker heb. Bij mij wist de uroloog zodra hij de “zeeanemonen”in mijn blaas zag dat ze kwaadaardig waren. Na 2 weken ben ik geopereerd en ook de patholoog anatoom bevestigde dit…..

Maar genoeg over mij.

De kans dat het geen blaaskanker is, is geloof ik maar 3% en ik denk dat die tumoren een ander uiterlijk hebben, maar dat weet ik niet.

Ik bedoel alleen maar te zeggen, ga ervanuit dat de dokter gelijk heeft, dan zal je man meteen een behandelplan krijgen en in veel gevallen is dit soort kanker te genezen.

Dus wanhoop nog niet, dat kan altijd nog. Bekijk het zo positief mogelijk en ga ervan uit dat ook al is de uitslag “kwaadaardig”dat dit toch nog een goede afloop kan hebben.

Heel veel sterkte jullie allebei,

Karin

• M.M.

Helaas slechte bericht. Later meer………………………

• rakkertje

Beste MM,

Ik vind het heel spijtig te lezen dat het slecht bericht was.

Bij deze wens ik je/jullie heel veel sterkte!!!!!

Mocht je je verhaal kwijt willen of met vragen zitten er is hier altijd wel iemand die je kan begrijpt!

Liefs Rakkertje

• Karin

Beste M.M.,

Sterkte met deze uitslag, hopelijk zijn de vooruitzichten niet al te slecht en is het behandelbaar.

Zodra je de kracht hebt, laat even weten hoe of wat. Ik loop n.l. met hetzelfde rond.

Sterkte,

Karin