chemo uitwerkingen

• andre

Aller eerst wil ik weer even melden dat het nu redelijk goed gaat met mijn vader. Vandaag met hem boodschappen gedaan in Ede. De 1e keer vond ik het wel raar om met me vader ergens te lopen waar me vader zonde voeding heeft, en dus een slangetje door de neus heeft en meestal een tas mee draagt waat de voeding in zit. Je gaat dan wel meer letten op mensen die naar me vader kijken. Maar nu let ik er minder op in ieder geval.. vind het echt tof dat me vader zich er niks van aan trekt.

Waar ik vandaag wel een beetje van schrok zijn de bloedvaten. Die waren helemaal paars en heel zichtbaar. Komt door de chemo zegt me vader. Maar kan die chemo zo iet veroorzaken? Hij heeft een lichte chemo, en die heeft weinig bijwerkingen, vandaar dat ik schrok van de bloedvaten. Het ziet er gewoon niet goed uit…

nou, dit wou ik even schrijven :D verder geen nadelige berichten ofzo…

groeten,

Andre

• angela

hai Andre, dit is normaal hoor denk ik want bij mijn vader zag je ze ook heel duidelijk en ik moet zeggen dat hij nu hij geen chemo meer krijgt het wel weer wat beter wordt en dat het minder zichtbaar is.

groetjes Angela

• marielle

Inderdaad, op mijn arm is het ook heel lang erg zichtbaar geweest, verdikt zelfs, zodat het op de huid lag, nu heb ik slechts nog een wat donkere streep op m'n onderarm (binnenkant) onopvallend voor mensen die van niets weten…

maar wel gek he, dat de chemo zulke dingen ook doet…

groetjes Marielle

• Linda

Lekker he je hart luchten…;-P

Fijn om te horen dat het wel beter gaat met je vader. Als hij lekker naar buiten mag én kan is dat een meerwaarde op de kwaliteit van zijn leven, hoe is het bij jou vader afgelopen met de abrikozenpitten? Heeft hij er nog baat bij gehad?

Groetjes van Linda

• andre

Hoi

mijn vader is gestopt met de abrikozenpitten. We zijn pas naar ziekenhuis in amsterdam geweest waar ze hebben gepraat met kankerdeskundigen, en die hebben het afgeraden!

Dus ja, nu heb je 2 verschillende verhalen over die pitten, dat ze wel werken, en dat ze schadelijk kunnen zijn.

groeten,

Andre