abrikozenpitten

• diana

ik las het bericht over de pitten en heb die gelijk besteld voor mijn vader die darmkanker heeft maar voor de zekerheid ..heeft iemand hier ervaring mee…kan hij deze gewoon nemen of moet dit overlegd worden met de arts ..wat kan hij ervan verwachten…

alvast bedankt

groetjes diana

• Martien

Ik zou hier mee oppassen want hier kan je een cyanidevergiftiging mee oplopen. Ik raad je aan om te surfen naar: www.kwakzalverij.nl. Als je in de zoekfunctie abrikozenpitten intoetst krijg je het betreffende artikel.

Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij of zij slikt maar het lijkt mij niet verstandig dit middels aan anderen te geven of aan te bevelen.

groeten

Martien

• andre

hmmz.

mijn vader heeft ze ook maand geleden gekocht.

Er is een nederlandse site ( gokje: abrikozenpitten.nl ) maar daar kreeg me pa toen geen contact mee…. Me vader heeft uiteindelijk via een belgische website de pitten besteld.

nadelen? nooit iets over gehoord… je kan er veel positieve dingen over lezen..

en met de huisarts hoef je het niet te overleggen.

greetz Andre

• amanda

Hallo andre, ik heb de abrikozenpitten besteld bij www.abrikozenpitten.nl en ze zijn voor een bedrag van 30,00 euro geleverd binnen 4 dagen (een kilo). Mijn moeder heeft alle informatie gelezen en ze was best enthousiast! Ze eet nu al 2 weken 4 pitten per uur en ervaart helemaal geen bijwerkingen. Nu maar hopen dat ze hun werk doen !!!! Er is veel informatie over te vinden! Groetjes van Amanda

• Annemie

hoi hoi Martin

Ik ben zelf kankerpatient en oke kan me voorstellen dat er mensen zijn die het allemaal proberen ……elke strohalm grijpen ze aan.

Ik zelf doe er niet aan mee en ook ik weet dat niet elk middel goed uitpakt zo zijn er ook mensen die antioxidanten nemen en ook dat kan averechts werken. Is niet zomaar voor elke patient goed.

Ik ben het dus helemaal met je eens mensen geloof niet alles en het is vaak gewoon voor geld te verdienen over de rug van de zieken. Maar je hebt gelijk mensen die het willen moeten het maar doen. Maar bedenk wel als het allemaal bewezen was dan was het ook wel bekend als een medicijn.

Groetjes Annemie

• bien

Mijn vader heeft zijn leven dankzij die pillen nog met vier weken kunnen verlengen-en hij had er geen bijwerkingen van, kreeg alleen maar energie!

• Annemie

hoi bien

Wie zegt dat het van de abr…………. was

Geef bewijs er van en ik ben de eerste die je gelooft, ik geloof er niet in ,maar vind oke dat jij het wel doet hoor , ieder zijn eigen mening.

En de energie kan ook zijn van een laatste opleving.

Anne

• bien

We denken dat het van die abrikozenpitten was omdat hij op dat moment niets anders meer gebruikte dan dat. Hij was met alles gestopt, slikte alleen nog die fijngemalen pitten. En toen hij daar ook mee stopte, toen was hij binnen 2 dagen stervende… Ik ben het met je eens; het kan ook tussen zijn oren hebben gezeten,want meetbaar is het niet, waar die energie vandaan komt, maar het werkte, dus dan maakt het niet zoveel uit waar het vandaan komt, toch?

• Annemie

ja bien nu je het op deze manier zegt ben ik het met je eens en wens je veel sterkte. Maar ik vind het zo jammer dat de zieken mensen dingen gaan slikken terwijl het o zo slecht kan zijn. Daarom dat ik zo fel reageerde.

Groetjes Anne

• Carina

Ik wil toch nog even reageren op voorgaande berichten.

Mijn vader kreeg begin okt. te horen dat hij alvleesklierkanker heeft en waar ze niets meer aan kunnen doen. Hij zou nog 1 tot 3 mnd te leven hebben en ons leek 1 maand toen al veel, zo slecht was hij.

Hij is in nov. begonnen met de abrikozenpitten; die wij kopen bij een firma in bakkerijgrondstoffen voor 10 euro per kilo. Het is een natuurlijk product waar geen patent op kan worden aangevraagd (vandaar dat het niet interresant is voor de kankerindustrie)

De hoeveelheid die hij neemt (40 pitten per dag) is niet aan te raden voor “gezonde” mensen, maar het heeft wel degelijk zijn leven verlengd en meer kwaliteit gegeven.

Morfine is ook slecht, en dit is hij nu aan het afbouwen.

De echo van begin april wees uit dat de tumor maar een ietsje gegroeid is, dit feit geeft hem en ons hoop dat hij nog een tijdje bij ons is, terwijl er -geen- hoop was …..

Zo hebben ze vorige week toch hun 50jarige huwelijksdag kunnen vieren!

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte, Carina